×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
محصول جدید ایران خودرو با برند پیکان می آید

“سیرجان خبر” شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ایران خودرو قصد دارد محصول جدید ملی خود را با عنوان پیکان تا سال ۱۳۹۶ وارد بازار کند.

تحقیقات اولیه بر اساس الگو خودرو پیکان قدیمی اما به روز شده و با آبشن های بالا در مرحله طراحی است و احتمال دارد طرح یاد شده در مجمع عمومی فوق العاده شرکت در پاییز سال ۹۳ مصوب خواهد شد.
پیش تر مدیر عامل ایران خودرو از تاسیس شرکت مشترکی به صورت ۵۰-۵۰  با پژو فرانسه خبر داده بود و اظهار داشت بر اساس این توافق شرکت پژو ملزم به ارایه پلاتفرم برای تولید محصول مشترک شده و علاوه برآن نسبت به صادرات محصولات در منطقه نیز از طریق ایران خودرو اقدام خواهد کرد.
او در مجمع عمومی سالانه این شرکت که ماه گذشته برگزار شد با بیان اینکه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه مشترک با شرکت پژو سیتروئن در این قرارداد پیش بینی شده، از تولید دو محصول جدید پژو ۳۰۱ و ۲۰۰۸ در فاز اول همکاری مشترک خبر داد و گفت: قرارداد با پژو بر اساس تولید محصولات پژو و محصول مشترک با استفاده از توان قطعه سازان ایرانی و نه به صورت سی.کی.دی خواهد بود.
پیش تر قرار بود که خودرو “رانا” به عنوان پیکان مدل جدید وارد بازار شود که با شباهت های مختلف این خودرو به پژو صندوق دار منتفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.