×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
آرژانتین با ولاسکو مغلوب والیبال ایران شد

به گزارش“سیرجان خبر” تیم ملی والیبال در سالن لوژنیزکای شهر بیدگوژ موفق شد در سه ست پیاپی با نتیجه (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۵ بر ۱۶) مقابل مردان خولیو ولاسکو به برتری برسد.

مردان کشورمان این بازی را با یک دقیقه سکوت به یاد حسین معدنی که چهل روز از مرگ وی می گذرد، آغاز کردند. ایران در ست نخست کار دشواری مقابل آرژانتین نداشت و با اتکا به دفاع روی تور سید محمد موسوی و حملات غفور موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ از سد آرژانتین بگذرد.

آرژانتین در ست دوم با درایت “خولیو ولاسکو” بازی به مراتب بهتری ارائه کرد اما در نهایت نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۳ واگذار کرد.

در ست سوم اما ایران دوباره بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ از سد حریف گذشت. ایران روز گذشته در بازی نخست خود در مرحله دوم رقابتها موفق شده بود با نتیجه ۳ بر یک از سد استرالیا بگذرد.

ایران برای دومین بار بود که در این رقابتها با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف خود می گذشت. این تیم در مرحله گروهی رقابتها هم در سه ست پیاپی مقابل پورتوریکو به برتری رسیده بود.

تیم ایران با این پیروزی با ۱۱ امتیاز بالاتر از فرانسه ۱۰ امتیازی و لهستان و صربستان ۹ امتیازی در صدر گروه E قرار گرفت. البته ایران از این تیم ها یک بازی بیشتر انجام داده است.

تیم ایران شنبه و یکشنبه هفته آینده به ترتیب با لهستان و صربستان دیدار خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.