×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
آغاز به کار بزرگترین رویداد شعری کشور در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر”، بیستمین جشنواره ملی شعر رضوی شامگاه شنبه با حضور معاون وزیر ارشاد، مدیر کل ارشاد استان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن هلال اهمر سیرجان آغاز به کار کرد.

علی اصغر کاراندیش؛ معاون وزیر ارشاد که میهمان ویژه این مراسم بود گفت:: وزارت فرهنگ وارشاد در مسیر ترویج فضائل اخلاقی کار می کند و بر همین اساس کار اصلی وزارت ارشاد تولید محتوا و انتقال فرهنگ آن به جامعه ومخاطبین است. در وزارت فرهنگ شش معاونت وجود دارد که برای همین وظیفه تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: وزارت ارشاد برای انتقال و ترویج فرهنگ ایرانی وا سلامی به مردم سایر نقاط جهان تلاش بسیار زیادی کرده است که امروزه در ۷۰ کشور فعالیت دارد و در حوزه رسانه مهم ترین رکن اصلی نظام بشمار میرود.

در ادامه مراسم امام جمعه سیرجان ضمن گرامیداشت مقام حضرت امام رضا(ع)گفت: فضائل اخلاقی امام رضا (ع)زبان زد خاص و عام است و برگزاری اینگونه مراسمات در شان این امام بسیار کار ارزشمندی است، شاعران ایرانی باید در مصاف اهل بیت شعر سرودن را فراموش نکنند و با تدبیر و اندیشه شعر خود را بسرایند

فرماندار سیرجان ضمن تشکر از همه برگزار کنندگان این جشنواره اظهار داشت: شهر سیرجان در مسیر توسعه کشور قرار دارد و همه ی پتانسیل ها را برای میزبانی مراسمات مهم کشور داراست فرهنگ و اقتصاد دو واژه هستند که اگر در کنار یکدیگر باشند می توانند آبادانی و پیشرفت را برای هر شهر به ملثه ظهور بگزارند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.