×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آغاز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سیرجان

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، مسلمانان روزه دار سیرجانی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با آرمان های والای آن پیر سفر کرده و مقام معظم رهبری و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تجدید بیعت کنند.
این مراسم مردمی و ضد استکباری در سیرجان از چهارراه اشکذری آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان امام(ره)، میدان انقلاب و خیابان شریعتی در حسینیه امام(ره) تجمع می کنند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است: مسوولان شهرستان سیرجان از جمله امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده هان نظامی و انتظامی، کارکنان ادارات و سازمان ها در کنار اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش خبرنگاران ما از بخش های مختلف شهرستان، روزه داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم سیرجان پس از طی مسیر مشخص شده با قرائت قطعنامه ای به پایان می رسد و مومنین روزه دار در صفوف نماز وحدت آفرین جمعه به اقامه نماز خواهند پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.