×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آیت الله جنتی مظلوم انقلاب است/صلابت و تدین آیت الله جنتی دشمنان را به زانو درآورده است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از ناب نیوز،حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی در واکنش به تلاش دشمنان و برخی جریانات داخلی برای تخریب شورای نگهبان و به ویژه شخصیت آیت الله جنتی گفت: یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی، مظلومیت شخصیت های پیشکسوت انقلاب بوده است؛ شهید مظلوم آیت الله بهشتی رکن اصلی این نظام وانقلاب بود که به تعبیر امام مظلومانه از دنیا رفتند و سپس کسانی که ایشان را ملامت می کردند، به پشیمانی سختی افتادند که هم عذاب وجدان دنیایی داشتند و هم به واسطه غیبت هایی کردند در آخرت گرفتار خواهند بود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت الله جنتی نیز در این عرصه و زمان مظلوم انقلاب هستند که می بینیم بیگانگان و جریانات وابسته به آمریکا و اروپا همچنین روشنفکران غرب زده و جریانات تند اصلاح طلب وبرخی از ردصلاحیت شدگان آیت الله جنتی و شورای نگهبان را مورد شدیدترین حملات در قالب های مختلف از جمله استهزا قرار دادند.

وی عنوان کرد: بنابه گفته امام خمینی (ره) هر زمان دیدید دشمنان از شما تعریف می کنند باید دلیل آن را از خود بپرسید اما اگر به شما حمله کردند، بدانید بر حق هستید.

حجت الاسلام سالک کاشانی تاکید کرد: حمله شدید رسانه های بیگانه و وجریانات داخلی به شورای نگهبان و آیت الله جنتی دلیل بر آن است که این نهاد انقلابی در صراط انقلاب اسلامی پیش رفته و به هیچ وجه حاضر نیست قدرت های تصمیم ساز را به دست نااهلان و بیگانگان دهد و این مسئله مهمی است.

وی اظهار داشت: آیت الله جنتی از ارکان مهم شورای نگهبان است که با قدرت، صلابت، تدین و تقوا در مرّ قانون و تدابیر امام و رهبری در دفاع از حق الناس و حقوق مردم محکم ایستاده و این ایستادگی دشمن وجریانات داخلی را به زانو درآورده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دفاع از آیت الله جنتی و شورای نگهبان از رسالت های ما است و این بزرگوار و دیگران می ایستند تا انقلاب به دست ناصالحان نیفتد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.