×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اجرای صحیح حکم آقازاده صیانت از خون شهداست

به گزارش“سیرجان خبر”به نقل از آرمان کرمان با نزدیک شدن صدور حکم مهدی هاشمی از جانب قاضی مقیسه برخی از اخبار از فشار پشت پرده برای عدم صدور حکم درخصوص اتهامات مهدی هاشمی حکایت دارد. همانطور که چندی پیش ابوالفضل ابوترابی نائب رئیس دوم کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی نیز تائید کرده و گفته است: خبرهایی که به گوش ما می‌رسد حکایت دارد که فشار بر روی دستگاه قضایی و خانواده قاضی و خود قاضی زیاد است و به عناوین مختلفی سعی دارند القا کنند که پرونده سیاسی است.

در این باره نمایندگان مجلس اینگونه گفتند:

علیرضا زاکانی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قاضی باحق و عدالت باید حکم را صادر کند وبدانند فساد هر کجا که باشد نادرست و مفسد هر که باشد بدون توجه محکوم است ،صدور حکم دست قاضی است و ما در مورد محتوای حکم اظهار نظر نمی کنیم .

موسی غضفرآبادی نائب رئیس اول کمیسیون قضایی و نماینده مردم بم مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه مردم از دستگاه قضا انتظار دارندو این است که همانگونه که تا کنون به خوبی و با عدالت عمل کرده است در رابطه با صدور حکم نیز به خوبی و با اقتدار به عدالت حکم مربوطه را صادر نمایند و مطمئنا این انتظار توسط دستگاه قضا و قاضی محترم پرونده برآورده خواهد شد.

علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی که به نام مردم بر عهده مسئولین نظام و قوای سه گانه می باشد عدالت است ، مخصوصا قوه قضائیه در این زمینه می تواند نقش عمده ای داشته باشد این عدالت است که اعتماد مردم به نظام و حکومت را افزایش میدهد .

نماینده مردم بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:صدور حکم محمدرضا رحیمی و اجرای قاطعانه آن باعث جلب اعتماد بیش از پیش مردم به قوه قضائیه و نظام شد مردم این مطلب را که همه آحاد ملت در مقابل قانون یکسان هستند به طور ملموس و عینی مشاهده و احساس نموده اند .

وی با بیان اینکه طبیعی است که در مورد تمامی پرونده های مربوط به فساد مالی انتظار مردم اجرای صحیح عدالت است تأکید کرد: امیدرواریم قوه ی قضاییه بدون توجه به منصب و جایگاه افراد همچون گذشته نسبت به اجرای عدالت بدون هر گونه ملاحظه کاری اقدام نماید،.

منظری توکلی در پایان خاطر نشان کرد: اجرا صحیح این حکم از جانب قاضی پرونده موجب صیانت از خون هزاران شهید گلگون کفن پرورش یافته در خانواده های پر مهر مردم بسیار مستضعف این کشور است، که به قول حضرت امام این مستضعفین ولی نعمت مسئولین هستند و انتظار دارند که همواره عدالت اجرا شود تا سرمایه ی اجتماعی نظام روز به روز افزایش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.