×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اجرای ۶۳ عنوان برنامه محوری هفته بسیج در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”، سرهنگ پاسدار “منوچهر شمس الدینی” فرمانده سپاه ناحیه سیرجان در گفتگو با خبرنگار سیرجان خبر، پیرامون برنامه های هفته بسیج ، ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیچ به تمامی حماسه سازان انقلاب اسلامی و مردم و بسیجیان شهید پرور استان و شهرستان سیرجان، به اهمیت مقام بسیج و بسیجیان اشاره کرد و گفت : بی‌شک تشکیل نهاد مقدس بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) از الطاف خفیه الهی بود که برکات آن همواره استمرار داشته و خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه سیرجان گفت: امروز اگر عزت وافتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا وایثارگری دلیر مردان بسیجی است که خواب را برچشمان دشمنان خسته کردند و امام عزیز و مقام معظم رهبری افتخار می کنند که یک بسیجی هستند .

وی از تشکیل شورای هفتگی رصد فضای مجازی در شهرستان خبر داد و افزود: تعیین مصادیق مجرمانه، رفع کاستی‌های موجود و نیز ضرورت برقراری ارتباط موثر و سازنده با فعالان عرصه مجازی از مهمترین برنامه های تشکیل این شورا می باشد که به صورت هفتگی فضای مجازی شهرستان را رصد می کند.

وی در ادامه به شرح برنامه های اجرایی ناحیه مقاومت بسیچ سیرجان، در راستای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و عنوان داشت : به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان و مسئولین شهرستان در طول هفته بسیج برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

شمس الدینی برگزاری مراسم شکوه ایستادگی و مقاومت و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در ۵ آذر ؛ دیدار با خانواده های معزز شهدا، راه اندازی نمایشگاه استکبارستیزی، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و غبار روبی مزار شهدا را از جمله برنامه ها در هفته بسیج عنوان کرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این هفته می توان به برگزاری جلسات روشنگری با موضوعات بسیج ، برگزاری صبحگاه مشترک، مسابقات ورزشی والیبال، تیراندازی و کوهپیمایی بزرگ بسیجیان در سطح شهرستان، همایش ائمه جماعات، افتتاح طرح هر مسجد یک مشاور حقوقی، همایش امر به معروف، نشست سخنرانان سیاسی، معرفی فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان و تجلیل از بسیجیان ممتاز در رده های مقاومت اشاره کرد.

وی با دعوت از تمامی بسیجیان جهت حضور باشکوه در برنامه های هفته بسیج گفت: در مجموع بیش از ۶۳ عنوان برنامه محوری در طول هفته بسیج در سطح شهرستان سیرجان اجرا می شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.