×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ارتش ایران اولین ارتش مقتدر و باصلابت در خاورمیانه است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” فرماندار ویژه سیرجان ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاهی بیندازیم ارتش نقش کلیدی در به ثمر رسیدن این انقلاب دارد و در سال۵۷ ارتش بین انقلاب و رژیم ستمشاهی قرار داشت که با درایت امام راحل ارتش به سمت مردم و انقلاب آمد.

مکی آبادی اظهار داشت: ارتش در زمان انقلاب نقش بسزایی در خنثی سازی کودتاها داشت و در زمان جنگ تحمیلی در کنار سپاه و بسیج مردمی از کشور دفاع کرد و امام راحل در فروردین ۵۸ دستور رسمی اعلام روز ارتش جمهوری اسلامی را اعلام و همه را توصیه به حمایت از ارتش اسلامی کردند؛ چرا که این ارتش رنگ اسلامی به خودش گرفته و از این پس در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص اقتدار نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش هایی همانند پیامبر اعظم می تواند قدرت ایران را به داعش و همه گروه های تروریستی جهان نشان دهد و با یک سپاه و ارتش مقتدر می‌توان در برابر هر بیگانه ظالمی مقابله کرد و دشمنان این مرزوبوم به خوبی فهمیده اند که از نظر نظامی نمی‌توان با جمهوری اسلامی مقابله کرد.

فرماندار سیرجان اظهار داشت: ارتش دارای خصوصیات منحصربفرد است و یکی از این خصوصیات این است که ارتش از دل مردم برخواسته است و وظیفه اش حفظ و حراست از مسلمانان است و با اقتدار در این راه گام بر می دارد.

وی در پایان در خصوص جایگاه ارتش در منطقه و دنیا گفت: ارتش ایران در بین ۱۰ ارتش بزرگ دنیا و اولین ارتش مقتدر و با صلابت در خاورمیانه است و همین اقتدار است که بر دل دشمنان ترس انداخته است و امروز ارتش ما به عنوان نیروی مستشار دوشادوش دیگر رزمندگان مقاومت در سوریه به دفاع از حریم حضرت زینب (س) مشغول است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.