×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ارسال برنامه راهبردی شهرداری به شورای شهر

به گزار ش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” سخنگوی شهردار سیرجان در این خصوص گفت: شهرستان سیرجان با جمعیتی بالغ بر۲۰۰ هزار نفر و با توجه شرایط خاص از جمله مهاجرت پذیری و قرار داشتن در مسیرهای ارتباطی،چهارراه تجاری و ترانزیتی ایران دارای توسعه‌ای سریع و ناهمگون است.

امین زند بیان کرد:داشتن یک برنامه پنج ساله برای توسعه شهرستان سیرجان به عنوان یک ضرورت مطرح و یک برنامه‌ریزی استراتژیک و هدفمند می‌تواند در مدیریت کارآمد شهر کمک شایان توجهی داشته باشد و سهم مهمی در ایجاد تلاش و فعالیت برای آبادانی این شهر بردارد.

سخنگوی شهردار تصریح کرد: در این برنامه بر روی مسایل کلیدی مدیریت شهری مانند درآمد پایدار، توسعه اماکن فرهنگی و فضای سبز، مسایل فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و عمرانی تاکید می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه به طور واضح مشخص می‌کند که در سال‌های آینده مسیر کاری شهرداری سیرجان چگونه است و از سال آینده بودجه سالانه شهرداری نیز در همین راستا خواهد بود.

زند اضافه کرد: تدوین این برنامه در اولویت کاری شهردار قرار گرفته است که پس از تدوین، جهت تصویب و تغییرات احتمالی به شورای شهر ارسال و پس از تصویب به عنوان یک سند برنامه ۵ ساله (میان مدت) اجرا می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.