×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
از کسانی که اقدام به فیلتر ۱۲ ساعته «دانا» کردند شکایت می کنیم

به گزارش “سیرجان خبر”، مقداد ذکی‌زاده مدیرمسئول شبکه اطلاع‌رسانی دانا در گفت‌وگو با  فارس، درباره فیلتر شدن این شبکه اطلاع‌رسانی اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت ۲۱ مطلع شدیم که مخاطبان سایت دانا نمی‌توانند اخباری را که روی خروجی سایت نمایش داده می‌شود، ببینند.

مدیرمسئول شبکه اطلاع‌رسانی دانا ادامه داد: بعد از پیگیری‌ متوجه شدیم که سایت فیلتر شده است. بعد از اطلاع از این امر پیگیری‌های لازم را برای یافتن دلیل فیلتر شدن این شبکه اطلاع‌رسانی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان محترم قضایی  اعلام کردند که فیلتر شدن این سایت از سوی آنها نبوده است.

ذکی‌زاده یادآور شد: البته از شب گذشته تماس‌های مکرری با مسئولان وزارت ارشاد به خصوص معاونت مطبوعاتی داشتیم که متاسفانه تاکنون هیچگونه پاسخی به ما داده نشد و البته پیگیری‌های ما نیز حکایت از این دارد که فیلتر شدن سایت از سوی وزارت ارشاد و شرکت زیرساخت صورت گرفته است ولی هنوز اطمینان قطعی از این موضوع حاصل نشده است.

مدیرمسئول شبکه اطلاع‌رسانی دانا با بیان اینکه به شدت مشتاق شنیدن توضیحات مسئولان ارشاد در رابطه با دلیل فیلتر ۱۲ ساعته این شبکه اطلاع‌رسانی هستیم، اظهار داشت: این موضوع را از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌کنیم و علیه کسانی که اقدام به فیلتر این شبکه بدون اطلاع قبلی کردند در دادسرای تهران و دادستانی کل کشور شکایت می‌کنیم.

لازم به ذکر است،

شب گذشته شبکه اطلاع‌رسانی دانا برای مدت ۱۲ ساعت فیلتر شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان نزدیک به این شبکه اطلاع‌رسانی و همچنین معاون نگهداری زیرساخت (مخابرات) این فیلتر از سوی قوه قضائیه صورت نگرفته است.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز تاکنون در این خصوص پاسخی را ارائه نداده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.