×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
استکبار جهانی با تمام قدرت درصدد مقابله با اسلام و مسلمانان هستند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: استعمار و استکبار همیشه تلاش برای تفرقه مسلمانان داشته و از این سیاست خود هم نتیجه گرفتند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی و سیاست نظام اسلامی مبنی بر وحدت همه مسلمانان، پیشرفت و قدرت مسلمانان بیشتر شد تا جایی که مردم عراق، سوریه، بحرین، یمن و لبنان بر این قدرت خود باور دارند و با خوی استکباری ضد اسلام مقابله می‌کنند و در صحنه نبرد هم پیروز میدان شده‌اند.

حسینی بیان داشت: استکبار جهانی با تمام قدرت و شیوخ خودفروخته منطقه با اطاعت از اربابان خود درصدد مقابله با اسلام و مسلمانان هستند، چراکه تاکنون غیر از کشتار مردم به اهداف خود نرسیده و این همان قدرت اتحاد و همبستگی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های مردم عراق و سوریه در شکست تروریست‌ها افزود: مردم و حزب‌الله یمن هم با همه ظلم و تهاجم گسترده‌ای که به آنان شد، رژیم آل‌سعود را جای خود می‌نشانند و این سردمداران عربستان هستند که پشیمان و شکست خورده می‌شوند.

خطیب جمعه سیرجان احقاق حقوق ملت ایران و پافشاری بر مصالح کشور را از اولویت مسائل مذاکرات تیم هسته‌ای عنوان کرد و گفت: همه مسئولان و مردم خواهان سرانجام خوب و توافق مناسب در مذاکرات هستند و مسئولان تیم هسته‌ای باید مراقب و مواظب رسیدن بر مصالح نظام و حقوق مردم باشند.

حسینی تصریح کرد: دشمن فکر می‌کند تحریم ما را می‌شکند غافل از اینکه ملت ایران کمر تحریم را شکسته و امروز فضای جهانی منتظر همکاری ایران با سایر کشورها حتی با ابرقدرت‌ها است.

وی ادامه داد: نظام و ملت ایران در وضع قدرت و اقتدار است و ما هیچ‌گاه از موضع ضعف سخن نگفته‌ایم که بخواهیم به خواسته دشمن حتی برای لحظه‌ای لبخند رضایت بزنیم.

امام جمعه سیرجان بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در همه زمینه‌ها تاکید و اظهار کرد: این اقتصاد کلید حل مشکلات است حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود باز هم اقتصاد مقاومتی ضرورت اجرایی دارد.

حسینی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سرمایه کشور ما جوانان هستند که باید متولیان فرهنگی و خانواده‌ها از آنان مواظبت کنند و همه ما می‌دانیم دشمنان به فکر شکار جوانان در اجرای برنامه‌های شوم خود هستند، لذا همه تهاجم فرهنگی به دلیل گرفتن جوانان از اسلام و دین است.

وی از مسئولان فرهنگی خواست، فرهنگ انتظار را انتشار دهند و در این فرهنگ از حضرت مهدی (عج) به عنوان کسی که فقط شمشیر به دست می‌گیرد و قتل عام می‌کند، جمله‌سازی نکنند، چراکه حضرت مهربان‌ترین فرد روی زمین است.

امام جمعه سیرجان انتظار فرج را در قالب آمادگی برای ظهور حضرت در جامعه خواند و اظهار داشت: باید اعمال همه ما به گونه‌ای باشد که حضرت رضایت داشته باشد و ظهورش آرزوی قلبی همگان با اعمال خوب باشد.

حسینی به مراقبت از تقوا و دوری از غفلت پرداخت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عمل به قران کریم و سبک زندگی اسلامی و مراقبت از اعمال خود و انجام وظیفه بر اساس قانون و شرع مقدس اسلام را موجب رضایت خداوند و مردم دانست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: نظام اسلامی بهترین نظام جهانی است که به دست امام خمینی (ره) ایجاد شد و با پرچم ولایت و رهبری استمرار دارد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.