×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اسرائیل جواب این گستاخی خود را خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع“سیرجان خبر” مراسم تشییع پیکر سردار سرتیپ شهید محمد علی الله دادی صبح امروز در سیرجان با حضور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس برگزار شد.
در این مراسم سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس کشور گفت: پس از دفاع مقدس بسیاری فکر کردند که جنگ تمام شده، اما هنوز این جنگ ادامه دارد و سردارانی همچون الله دادی در صف مبارزان با اسرائیل و آمریکا ایستاده اند و از حریم ولایت و اسلام دفاع خواهند کرد.
وی بیان کرد: همه جوانان کشور ما آمده مبارزه با صهیونیست های خائن هستند، و این فداکاری ها را در جنگ ۵۰ روزه می توان به خوبی مشاهده کرد.
جانشین سپاه قدس کشور اذعان داشت: اسرائیلی ها با این کار ناشایست و غیر انسانی خواب را بر خود حرام کردند و جواب این گستاخی خودشان را خواهند گرفت.
وی افزود: انسان یک تولد دارد و یک مرگ پس ما همه پیرو مکتب ولایت هستیم که سپه سالار شهیدان آن حسین بن علی(ع) است، و شما مردم سیرجان امروز با تقدیم شهید الله دادی یک افتخار دیگر نصیبتان شد.
جانشین سپاه قدس با اشاره به افتخارات این شهید ادامه داد: شهید عالی مقام ما ،شهید جبهه های دفاع مقدس و مقاومت سردار بزرگوار الله دادی مفتخر است که مرگش را به تولدی دیگر تبدیل کرد،او از ۱۵،۱۶ سالگی ، در این ۵۲ سال عمر مبارکش در میدان دفاع مقدس بوده و از پایین ترین مسئولیت ها شروع کرده و با والاترین مقام به شهادت رسید.
وی بیان کرد :سردار الله دادی هیچ وقت جنگ را تمام شده ندانستند ودر ناامنی های جنوب شرق کشور شب و روزش را گذاشت،در این چند سال آخر نیز توفیق نصیبشان شدکه میدان نبردش را از میدان محدود کشور جلوتر ببرد و در عرصه بین المللی برای دفاع از مسلمانان لبنان و سوریه قدم بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.