×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
افراد جاه طلب،فرصت طلب و عوامل وابسته به فتنه پس از رحلت امام دندان تیز کرده بودند تا انقلاب را به مسلخ ببرند/حرمت شکنی های رییس جمهور باعث بی حرمتی ورشکستگان به رهبر شده است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از ناب نیوز،حجت الاسلام سید حمید حسینی روحانی در واکنش به اظهارات سخیف برخی خواص در رابطه با ولایت فقیه گفت: چنین افراد جاه طلب،فرصت طلب،عوامل وابسته به فتنه و این کسانی که سر در آخور بیگانگان دارند، دندان تیز کرده بودند تا پس از رحلت امام، انقلاب اسلامی را به مسلخ ببرند و امید داشتند با به رهبری رسیدن آیت الله خامنه ای بتوانند از وجود ایشان در جهت پیشبرد اهداف سوءاستفاده کرده کنند.

این جاه طلبان قصد داشتند پس از رحلت امام، انقلاب را به مسلخ بکشانند

مؤسس و رییس سابق اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: مثلا شخص هاشمی رفسنجانی انتظار داشت مقام معظم رهبری او را هم در رهبری شریک بداند و خواسته های نفسانی وی را برآورده سازد، دیگر کسانی هم که امیال و اغراض آنها از رسالت و رهبری امام خمینی (ره) برآورده نشده بود، انتظار داشتند پس از رحلت امام، انقلاب و آرمان ها و اصول انقلابی تمام شود تا بتوانند به منافع نفسانی وشیطانی خود برسند.

حجت الاسلام حسینی روحانی افزود: این افراد با رهبری مواجه شدند که همانند امام، نگهبان قانون اساسی و اسلام و پرچمدارعزت و سربلندی ملت ایران است، رهبری که حاضر نشد در مقابل استکبار جهانی و خواسته های استعماری آن سر تسلیم فرود آورد و سازش ناپذیر و قاطع ملت ایران را در جهت حفظ انقلاب اسلامی و آرمان های آن هدایت کرد.

در خطر بودن امیال شیطانی این مغرضین و کوتاه شدن دست آقازاده ها از تاخت و تاز، عامل کارشکنی در برابر رهبری است

وی با بیان اینکه آنها امیال و اغراض خود را در خطر وآینده را تاریک می بینند، می دانند جایگاهی در بین مردم ندارند و آقازاده های آنها نمی توانند به تاخت و تازهای غیراخلاقی خود ادامه دهند؛ خاطرنشان کرد: این موارد دست به دست هم داده تا در مقابل رهبر به کارشکنی بپردازند و با زیر سوال بردن مقام معظم رهبری، اصل ولایت فقیه را آسیب پذیر کنند تا شاید از این طریق بتوانند راه امام و قرآن را به بن بست بکشانند.

این فعال انقلابی اظهار کرد: اما این اشخاص اشتباه می کنند، ملت صبور و مقاوم ایران علیرغم تمام توطئه ها مخصوصا در دوسال اخیر، سربلند ایستاده اند و اجازه نمی دهند اهداف شیطان بزرگ و کسانی که دنبال امیال شخصی هستند برآورده شود.

حجت الاسلام حسینی روحانی با اشاره به اینکه افراد مغرض این مسئله را به خوبی می دانند، ابراز کرد: لذا آنها دست به سمپاشی و جوسازی می زنند اما راه به جایی نمی برند و این امر نشانه استیصال آنهاست.

زاویه گرفتن از ولایت فقیه نشانه استیصال و بیچارگی موضع گیران در برابر رهبری است

مؤسس اسناد انقلاب اسلامی عنوان کرد: زاویه گرفتن این فرصت طلبان در مقابل رهبر معظم انقلاب، بزرگترین افتخار برای رهبر است چرا که اگر خدایی نکرده رهبر دچار کوچکترین لغزشی شوند، موضع گیران امروزی از ایشان حمایت می کردند و این باعث سرشکستگی بود که چنین افراد منحرفی که دین وآرمان های انقلاب را برای آقازاده های خود فدا کرده و برای بازگرداندن آمریکا به ایران حاضرند از همه حیثیت دینی و قانونی خود چشم بپوشند از رهبری حمایت کنند و این مایه نگرانی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: اما وقتی می بینیم این اشخاص برای نورچشمی های جاسوس مآب و وطن فروش، در مقابل رهبری زاویه گرفته اند، دلیل آن این است که آینده خود را تباه شده می بینند.

این کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: موضع گیری چنین افرادی در مقابل رهبر معظم انقلاب نشانه استیصال و درماندگی آنهاست و نشان می دهد آیت الله خامنه ای به راستی اسلام ناب محمدی را پاس داشته، آرمان ها و ارزش های انقلاب را حفظ کرده و عزت و سربلندی کشوررا در مقابل امیال هوس بازان قربانی نکرده اند.

بی اعتنایی رییس جمهور به نظرات رهبر و نادیده گرفتن دستورات ایشان غیرقابل تحمل است

حجت الاسلام حسینی روحانی با تاکید براینکه اگر مغرضان موضع نمی گرفتند جای سوال داشت اما حال، این زاویه گرفتن آنها نشانه بیچارگی آنان است، بیان کرد: آنچه خطرناک است رفتار رییس جمهور است که نظریات رهبری را زیر پا گذاشته ، دستورات ایشان را نادیده می گیرد و با بی اعتنایی به رهنمودهای معظم له حرمت شکنی می کند.

این فعال انقلابی با بیان اینکه ملت ما، بسیجیان و حزب اللهی ها باید به رییس جمهور هشدار دهند که این وقاحت قابل تحمل نیست، بیان کرد: رهبر می فرماید ما با آمریکا مذاکره و سازش نداریم اما رییس جمهور با وقاحت اعلام می کند اگر برجام به درستی انجام شود، در آینده مذاکرات را ادامه می دهیم و آمریکا می تواند در کشور سفارت داشته باشد.

ملت اجازه نمی دهند کسانی که حتی یک سیلی در راه انقلاب نخورده اند، سرنوشت ملت را دستخوش خواسته های خود قرار دهند

وی با تاکید براینکه این امر خیانت به اسلام و آرمان های امام و رهبری است، تصریح کرد: ملت ایران نباید اجازه دهند کسانی که نه انقلاب را قبول دارند، نه در راه انقلاب پاگذاشته اند و در این راه حتی سیلی نخورده اند، سرنوشت ملت و انقلاب را دستخوش خواسته های جاه طلبانه خود قرار دهند و باید با این مسئله با جدیت برخورد کرد.

حجت الاسلام حسینی روحانی گفت: شاید همین حرمت شکنی های رییس جمهور باعث می شود افراد ورشکسته، خودخواه و وابسته به بیگانه به خود اجازه بی حرمتی به ولایت فقیه را بدهند.

رییس جمهور با نام رهبری و شهدا، اسلام را زیر پا می گذارد/ ملت ایران هنوز نمرده اند که کارهای آمریکا پسند در کشور انجام شود

وی افزود: اینکه رییس جمهور بتواند به رهبری بی توجهی کند و نظرات ایشان را نادیده بگیرد قابل تحمل نیست، در زمان بنی امیه اسلام را زیر پا میگذاشتند وبه اسم اسلام دین را می کوبیدند تا ولایت رسول الله را به بن بست بکشانند، حال نیز رییس جمهور به نام رهبری خون شهدا را پایمال می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: برای لاشخورهایی که تا دیروز با وارد کردن خون آلوده ملت را دچار بیماری کردند و آلمانی هایی که سلاح شیمیایی به عراق می دادند، فرش قرمز پهن می کنند و بدون اینکه عذرخواهی کنند و خسارات وارده را حداقل به صورت ظاهری وفرمالیته جبران کنند، به کشور راه داده و زمینه نفوذ آنها را فراهم کردند.

موسس ورییس سابق اسناد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران هنوز نمرده که چنین کارهای آمریکاپسندی صورت گیرد و قطعا با این موضوعات برخورد جدی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.