×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
امنیت امروز ما، محصول کنار نیامدن با دشمنان است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، حجت الاسلام طائب، مسئول قرارگاه عمار صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان سیرجان که بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، ضمن تشریح جریان فتح خیبر به دست مبارک مولا علی(ع) گفت: حضرت رسول(ص) به ۳ نفر از اصحاب این مأموریت را محول کردند اصحاب ناامید بازگشته و اظهار می کردند که قلعه خیبر قابل قتح نیست.

پیامبر فرمودند فردا پرچم را به دست کسی خواهم داد که کرار است، و دارای صفات خدا و رسول را دوست دارد، خدا و رسول او را دوست دارند، می رود که برگشتی نداشته باشد (یا پیروز می شود یا شهید)

مسئول قرارگاه عمار در ادامه گفت: حضرت مهدی(عج) یارانی می خواهد که بروند و بر نگردند که بگویند نشد. اگر روزی قومی از راه خدا برگشتند خداوند بارش را روی دوش قوم دیگری خواهد گذاشت، که در روایات، پیامبر به قوم سلمان فارسی اشاره دارد.

طائب همچنین گفت: آزادی خرمشهر به دست نیروهایی انجام شد که برای خود بازگشتی تعریف نکرده بودند، امروز هم کار به آخر خط یعنی فتح خیبر رسیده است.

وی در ادامه با توجه به اوضاع منطقه و جهان اظهار داشت: الان آمریکا؛ سعودی مفت خور و تن پرور را به جان یمنی انداخته که آبدیده و زجر کشیده است، همه دنیا شاهد هستند که موج انقلاب ما به یمن رسیده است و آنها می خواهند لین موج را از بین ببرند و هرچه به نقطه نهایی نزدیک تر می شویم دشمن بیشتر دست و پا می زند.

مهدی طائب بیان کرد: کشور سعودی با صادرات روزانه ۹ میلیون بشکه نفت و حمایت کشورهای غربی و آمریکا و اسرائیل، قطعا شکست خواهد خورد.

وی در پایان اظهار داشت: امروز کشور ما در بین کشور های منطقه از امنیت بالایی برخوردار است که این امنیت محصول کنار نیامدن با دشمنان است، چرا که شاهد هستیم ناامنی در کشورهایی که جیره خوار غربی ها هستند هر روز بیشتر می شود.

به گزارش “سیرجان خبر” این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی، اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران همراه بود و در پایان نیز از خانواده شهدا تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.