×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ایجاد سامانه پایش تصویری در جاده گل‌گهر سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” منصور مکی‌آبادی اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات دو بانده شدن جاده گل‌گهر سیرجان به عنوان یک جاده مهم ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تا شش ماه آینده از این جاده دو بانده که جابه‌جایی مواد معدنی زیادی در آن انجام می‌شود، به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه اعتبار این طرح ۵۰میلیون تومان است، گفت: این اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی و مشارکت معدن گل‌گهر تامین شده است.

مکی‌آبادی تصریح کرد: به سبب وجود معدن گل‌گهر تا ۴۶کیلومتری شهر سیرجان در بار ترافیک بالای این جاده قرار دارد که در نتیجه تلفات این جاده را بالا برده است.

وی بیان‌کرد: با دو بانده شدن این جاده که متاسفانه در سنوات گذشته تصادفات دلخراشی در آن رخ داده است، پیش‌بینی می‌شود آمار تصادفات منجر به فوت در آن کاهش شدیدی داشته باشد.

فرماندار شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی این جاده تا ۸۰درصد پیشرفت داشته است، گفت: روسازی این جاده از مدتی پیش آغاز شده است.

مکی‌آبادی از ایجاد سامانه پایش تصویری در جاده گل‌گهر سیرجان خبر داد و تصریح کرد: تمام محور این جاده تحت پوشش تصویری دوربین‌های مدار بسته  قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد سامانه پایش تصویری این جاده مهم نیز ۶میلیارد ریال هزینه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.