×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
باران می آید، برق می رود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” قعطی مکرر برق پس از بارش باران در سیرجان معضل جدیدی است که به مشکل آب گرفتگی معابر اضافه شده است، شب گذشته در پی بارش باران و وزش باد ، برخی از مناطق شهرستان سیرجان را در خاموشی فرو برد، این در حالی است که مسئولان شهرستان سیرجان پس از گذشت مدت ها هنوز راهی برای مقابله با بحران در این شهرستان پیدا نکرده اند.

بارش برف در ماه گذشته باعث شد برخی از نارسایی ها و مشکلات شهرستان در هنگام بروز حوادث طبیعی نمودار شود، از جمله این حوادث آب گرفتگی معابر و قطعی چندین ساعته برق بود که همه دست به دست هم داده بود تا ضعف مدیریت بحران شهرستان سیرجان را نمایش دهند.

با توجه به اینکه بارش باران در سیرجان زیاد شدت نداشت اما قطعی مکرر برق در بلوار سید جمال،سه راهی کرمان، منطقه مکی آباد،آباده و سایر مناطق شهر  مردم را کلافه کرده بود.

پیگیری های خبرنگار ما برای جویا شدن علت قعطی برق نتیجه ای جز مشغول بودن خطوط شرکت برق در پی نداشت، این درحالی است که رئیس اداره برق سیرجان در گفت و گو با یک خبرگزاری از۳۰۰ مورد خاموشی در مناطق شهری خبر داده است.

اما مسئولان شهرستان باید آمادگی خود را در مقابله با بحران های سنگین تر از این آماده کنند تا در شرایط سخت تر دچار کمبود ها نشویم و با تشکیل جلسات متعدد در طول سال امکانات خود را بررسی کرده تا بار دیگر شاهد بروز چنین حوادثی در شهرستان نباشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.