×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بانوان فوتبالیست سیرجان در یک قدمی قهرمانی

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فوتبالیست های سیرجانی در ورزشگاه تختی سیرجان با نتیجه سه بر یک در مقابل تیم نگین اشترانکوه به برتری رسیدند و با کسب ۳۸ امتیاز صدرنشین جدول شدند.

درخشش تیم بانوان فوتبالیست سیرجان در مسابقات کشوری احساس افتخار و سربلندی به همراه دارد این درخشش زمانی غرور آفرین است که عمده ورزشکاران این عرصه را بانوان بومی و جوان تشکیل می دهند و تیم شهرداری سیرجان چند سالی است که در عرصه فوتبال بانوان در کشور پیشتاز است اما هیچ گونه توجهی نسبت به این افتخار آفرینی بانوان تاکنون صورت نگرفته است.

این قهرمانی ها در حالی رخ می دهد که باشگاه شهرداری سیرجان با بودجه اندک خود تیم را با مدیریت قوی همچنان سر پا نگه داشته است و موجب شده تا هر روز بر افتخارات ورزش بانوان در این شهرستان اضافه شود.

اما تلاش بانوان فوتبالیست درمقابل مردان فوتبالی این شهرستان ستودنی است تیم گل گهر علی رغم اینکه بودجه چند میلیاردی آن در مقابل تیم بانوان خود نمایی می کند در حال حاضر نتوانسته در فوتبال کشور نتایج مطلوبی بگیرد انتظار می رفت تعویض سه مربی از ابتدای فصل بر عملکرد تیم گل گهر نتیجه مثبتی داشته باشد اما همچنان تیم فوتبال گل گهر در انتهای جدول لیگ دسته اول سکنا گزیده است.

این نتایج ضعیف آن هم پس از تغییرات اساسی در باشگاه به مدیریت ضعیف هیئت مدیره بر می گردد، چند هفته ای است که رسانه های شهرستان بر عملکرد سیاسی مدیران باشگاه و آلوده کردن ورزش با بازی های سیاسی هشدار دادند اما این شاید سر آغاز نابودی فوتبال سیرجان باشد اما باید گفت بانوان فوتبالیست سیرجان بدور از سیاسی بازی فوتبال شهرستان را حفظ کرده اند و این هم نتیجه عملکرد مدیریتی قوی در این مجموعه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.