×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
برخورد با حاملان سلاح سرد در سیرجان تشدید می‌شود

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سیدمحمود علیزاده در دیدار با فرمانده انتظامی سیرجان، با بیان اینکه شهروندان جامعه باید پلیس و ناظر بر اعمال خود و جامعه باشند، اظهار کرد: مردم باید این دیدگاه و نگرش را در خود تقویت و اصلاح کنند تا امنیت و آرامش در جامعه حاصل شود.

وی افزود: اگر همکاری همه ارگان‌ها وجود داشته باشد، علاوه بر کاهش  شکایات و مراجعات مردمی، جرایم نیز به شدت  کاهش می‌یابند و جامعه به سوی فرهنگ والا سوق پیدا می‌کند.

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان با انتقاد از افزایش برخوردهای خیابانی و استفاده از سلاح سرد از جمله چاقو در جامعه، گفت: با حاملان سلاح‌های سرد در شهرستان سیرجان به شدت برخورد می‌شود.

علیزاده با تاکید بر ضرورت جلوگیری از نزاع با هر نوع سلاح سرد از جمله چاقو در بین جوانان، تصریح کرد: بنده به شخصه تمام پرونده‌های ارجاعی را نظارت کرده و با مجرمان برخورد قاطع و قانونی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع  برخورد جدی و قاطع در ایجاد امنیت در جامعه اثرگذار است.

فرمانده انتظامی سیرجان نیز در این نشست، اظهار کرد: در حال حاضر در هر یک از پارک‌های شهرستان سیرجان دو نیروی فعال جهت کنترل امنیت و برقراری نظم و برخورد با اراذل و اوباش مستقر شده است.

هادی ثمره با بیان اینکه امروزه اعتیاد به مواد مخدر به ویژه مصرف مواد شیمیایی و توهم‌زا یکی از معضلات مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: باید با ایجاد یک کمپ ترک اعتیاد، معتادان را به شکل اجباری وارد کمپ کنیم تا معتادان از سطح جامعه جمع‌آوری شوند.

وی با تاکید بر اینکه معتادان چهره شهر را زشت و نازیبا می‌کنند، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با همکاری دادگستری و مردم این کار انجام شده و به نتیجه مطلوب در این باره برسیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.