×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
برگزاری همایش شوراهای اسلامی و دهیاران در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی“سیرجان خبر” همایش دهیاران و شورای شهرستان سیرجان با حضور مهندس شاملو معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در این همایش بنیاد مسکن را اولین نهاد سازندگی کشور خواند و گفت:از مهم ترین دغدغه های نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه به محرومین بوده و در طی این ۳۵ سال انقلاب هر مشکلی که برای کشور بوجود آمده است بنیاد مسکن هیچگاه متوقف نشده است.
مهندس شاملو ادامه داد: هنوز کاستی های زیادی در روستاها وجود دارد که این مشکلات با استفاده از منابع و سرمایه ها با سرعت بیشتری رفع خواهد شد.
این مقام مسئول اضافه کرد: طی ده سال گذشته بیش از یک میلیون و چهارصد مسکن روستایی ساخته شده است و این یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که مردم در حریم این خانه های مقاوم به سلامت زندگی می کنند.
در این همایش فرماندار سیرجان دهیاران را به جذب سرمایه برای روستاها تشویق کرد و اذعان داشت: دهیاران نمایندگان عالی دولت در روستاها هستند و باید فکر توسعه ای داشته باشند در صورتی می توانند این هدف را محقق کنند که سرمایه را جذب و زیر پای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنند.
منصور مکی آبادی ادامه داد: در جایی که دهیاران دغدغه توسعه داشته باشند آن روستا موفق عمل کرده و کسانی که جمله <ولش کن> بکار می برند باید جواب دهند.
وی بیان کرد: در بسیاری از روستاها وضعیت بسیار تاسف آور است و نباید در توسعه و آبادانی منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح داد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس نیز بنیاد مسکن را متولی کار در روستاها دانست و افزود: برای ۵۰ سال آینده شهرستان زمین برا واگذاری در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است تا در این مدت به مردم واگذار شود.
شهباز حسن پور اظهار داشت: دعواهای سیاسی وشعار مرده باد زنده باد برای وزارتخانه ها را سر ندهیم و به دنبال این باشیم که بسیجی کار کنیم و جهادی عمل کنیم تا توسعه و آبادانی سرعت گیرد.
وی عنوان کرد: بسیاری از امام زاده های سیرجان نیازمند مساعدت مسئولین است و یکی از این اماکن، امام زاده حمزه (ع) است که در منطقه چهار گنبد واقع شده که حتی جاده دسترسی قابل قبولی هم ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.