×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بزودی پرونده جدید کلاهبرداری در شهرداری سیرجان را افشا می کنم

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، محسن اسدی زیدآبادی عضو شورای شهر سیرجان از پرونده جدید کلاهبرداری در شهرداری سیرجان خبر داد.

اسدی زیدآبادی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: بزودی پرونده جدید کلاهبرداری چندین میلیاردی در شهرداری سیرجان را افشاء خواهم کرد.

این عضو شورای شهر افزود: این پرونده متعلق به دوران شهرداری (م-ع) و یک عضو دیگر شورای سوم است که این پرونده نیز به جمع دیگر پرونده های قبلی وی اضافه خواهد شد.

همچنین یدالله موحد رئیس دادگستری استان کرمان در نشست اخیر خود با اصحاب رسانه سیرجان عنوان کرد: پرونده اختلاس شهرداری سیرجان مربوط به دو تن از شهرداران سابق و تنی چند از کارکنان این نهاد و دو عضو شورای اسلامی شهر سیرجان است.

نماینده عالی قضایی استان ادامه داد: پرونده فساد مالی شهرداری سیرجان درحال تکمیل است و ارقام مربوط به این فساد مالی قطعی نیست، احتمال اضافه شدن متهمان جدید نیز به این پرونده وجود دارد.

گفته می شود اسدی در جلسه آینده شورای شهر از جزئیات دقیق این پرونده رو نمایی خواهد کرد  که با آشکار شدن این پرونده روند رسیدگی به تخلفات متهمان فساد مالی شهرداری سیرجان سخت تر خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.