×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بلیط فروشی دیدار گل گهر و پرسپولیس آغاز شد

به گزارش “سیرجان خبر” حسن بدخشان افزود: با توجه به اینکه سیرجان میزبانی این دیدار را بر عهده دارد از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز شنبه بلیت فروشی در دو مکان ورزشگاه امام علی (ع) و ورزشگاه تختی سیرجان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر بلیت ۱۰۰ هزار ریال است، ادامه داد: این بلیت فروشی از امروز یکشنبه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه و عصرها در زمان مذکور تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری این دیدار ادامه خواهد داشت.

بدخشان، تصریح کرد: نواقصی که در رابطه با ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برای میزبانی این دیدار مطرح شده بود برطرف شده و توانستیم با افزودن سکو به اندازه ۷۰ مترمربع در پنج ردیف در مجموع ظرفیت این ورزشگاه را به یکهزار نفر برسانیم.

رییس هیات فوتبال سیرجان خاطرنشان کرد: همانگونه که ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص دارد، ۱۰ درصد بلیت ها نیز در اختیار سرپرست تیم پرسپولیس قرار می گیرد تا بین هواداران خود تقسیم کنند.

وی گفت: چمن ورزشگاه نیز از شرایط مناسبی برخوردار و همه تدابیر امنیتی و سایر موارد اندیشیده شده و قرار است تیم پرسپولیس در هتل قائم پایگاه دریایی سیرجان اسکان یابد.

بدخشان افزود: همه شرایط برای انجام یک میزبانی خوب مهیاست و همه تلاش خود را بکار می گیریم تا بازی بهتری را نسبت به دیدار با سپاهان در مرحله قبلی جام حذفی فوتبال برگزار کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.