×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بیانیه شدیدالحن بسیج دانشجویی سیرجان درباره حکم اعدام شیخ نمر

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع  “سیرجان خبر”، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان با انتشار بیانیه ای شدیدالحن که در ذیل می آید صدور حکم اعدام روحانی برجسته شیعه عربستان را محکوم کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم

این حرکت ناجوانمردانه که برخاسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پیاپی مسلمانان کشورهای یمن ، سوریه ، لبنان و عراق بود به زودی با نوید نابودی گروه های تکفیری و در راس آن گروه داعش همراه می شود.
شیخ نمر عربستان
بر کسی پوشیده نیست که عربستان و اربابان غربی آن با این حکم به دنبال حربه قدیمی و نخ نمای تفرقه بیانداز و حکومت کن خود هستند؛ آنها از اتحاد شیعه و سنی بیم دارند و با منادیان وحدتی هم چون شیخ باقر النمر و شیخ توفیق عامر که پایه های سست حکومت آنها را به لرزه در می آورند به شدت برخورد می کنند و هیچ گونه صدای حق و حقیقتی را بر نمی تابند. جالب تر این است که منادیان دروغین حقوق بشر و سازمان ها و نهادهای به اصطلاح بین المللی هم که حمایت از حقوق حیوانات خانگی یا گیاهان دریایی را در اقصی نقاط دنیا را نیز از وظایف اصلی خود می دانند؛ در سکوت کامل خبری به سر برده و حتی حاضر به نشان دادن یک عکس العمل صوری هم نیستند.
صدور حکم اعدام شیخ نمر ناشی از انگیزه‌های سیاسی است و آل سعود با صدور حکم اعدام شیخ نمر می‌خواهد نسبت به تفکر حاکم بر جهان اسلام و بیداری که در منطقه صورت گرفته واکنش نشان دهد اما اعدام این شیخ مجاهد و دربند برای رژیم آل سعود عواقب سختی به دنبال دارد.
این روزها بشریت صحنه‌هایی را در برابر دیدگانش میبیند که ده‌ها سال از طریق کتب تاریخی نوشته دست صهیونیزم؛ این گونه وحشی‌گری‌ها را مختص دوران به اصطلاح تاریک قرون وسطی می‌پندارد و با ژستی حقوق بشرمآبانه به تقبیح آن دوران می‌پردازد. حال آنکه باید فریاد زد که قرون وسطی چیزی جز دوران بشریت مادی گرای قرن بیست و یکم نیست.بار دیگر تفتیش عقاید رخ میدهد و عالمی تنها به خاطر بیان، به اعدام محکوم میشود تا لکه ننگی بر دامن جنایتکاران و حامیانشان، همیشه بر صفحات تاریخ نقش بندد.
عربستان سعودی با تمام حمایت های مالی و نظامی از داعش همواره به استکبار جهانی به سرکردگی امریکا پشت گرم بوده  است. این کشور همواره بخشی از پازل معضلات منطقه به خصوص در عراق و سوریه در ایام اخیر بوده است. با تمام این رفتار ها، سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در اظهارات بی شرمانه ای ایران را بخشی از مشکلات و بحران منطقه خطاب میکند ولی در مقابل وزارت خارجه ایران در برابر این اظهارات به گمان بهبود روابط سکوت میکند.این کشور با تمام سابقه سیاهش بعد از آنکه در ژوئیه ۲۰۱۲ شیخ باقر النمر را مورد هدف تیراندازی نیروهای امنیتی قرار داد و به زندان منتقل کرد، بعد از محاکمه در ۱۵ اکتبر به مجزات اعدام محکوم نمود اما در مقابل این اقدام خلاف حقوق بشری مسولان وزارت خارجه سکوت همیشه خود را ادامه میدهند.
ما بسیجیان انقلابی و شهادت طلب سیرجانی ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار داریم که بدون هیچگونه مسامحه با به کارگیری تمام ظرفیت‌های خویش برای شکستن این حکم ناعادلانه و مطالبه در مجامع بین المللی و همچنین با استفاده از ظرفیت کشورهای اسلامی با حرکتی فعال بتواند وظیفه خود را در قبال شیعیان همیشه مظلوم عربستان ادا کند اما تا کنون موضعی قابل قبول از مسوولین در این خصوص مشاهده نشده است. شخص وزیر خارجه و افراد تاثیرگذار در دستگاه مورد نظر بدانند که در صورت ادامه مواضع منفعلانه‌شان در قبال مسایل این چنینی  باید تاوان نشنیدن صدای مظلوم را بدهند و نیز مطمئن باشند که تک‌ تک حرکاتشان با چشمان تیز بین امت انقلابی رصد می‌شود و هر گونه حرکت انقلابی‌شان علاوه بر جلب رضایت پروردگار؛ باعث شاد شدن دل بقیهالله الاعظم(عج) و نایب بر حقشان، و نیز جلب رضایت و حمایت دانشجویان و امت حزب الله خواهد شد.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.