×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تا کنون کسی ندیده که مقتول به این شکل “ظریفانه” با قاتل برخورد کند/رفتار هیئت ایرانی در سازمان ملل بیش از اندازه بهداشتی بود/آل‌سعود عقلش را از دست داده

به گزارش “سیرجان خبر” ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در مورد رفتار دولت با عاملان جنایت منا به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: صحبت و رفتار آقای ظریف و وزارت خارجه در شان ملت ایران نبود؛ و این رفتارها بیش از اندازه بهداشتی بود.

وی ادامه داد: تا به الان کسی مشاهده نکرده که مقتول به این شکل ظریفانه با قاتل برخورد کند؛ ظریف در  روز اتفاق جنایت منا بدون محابا  باید نیویورک را ترک و با کشور های اسلامی شروع به رایزنی می کرد.

آقامحمدی اظهار داشت: وزیر خارجه باید انقلابی و جدی با عربستان برخورد می کرد تا امروز یک کشوری که هنوز در عصر جاهلیت به سر می برد جواب جمهوری اسلامی ایران را طور دیگر ندهد.

نماینده مردم خرم آباد در مورد جنایت عربستان گفت: عربستان گویا عقل خود را از دست داده و خود را در حال نا امیدی می بیند و به همین دلیل به سوی دیوانگی پیش می رود و پریشان است.

آقا محمدی در ادامه گفت: ایران باید از طریق سازمانهای بین المللی از دولت عربستان شکایت کند تا این کشور در رابطه با این جنایت پاسخگو باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.