×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اسماعیل خواجویی مجدد بر صندلی ریاست تکیه زد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرحان خبر” با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر سیرجان اسماعیل خواجویی با کسب اکثریت آرا برای دومین بار بعنوان رئیس شورای شهر سیرجان انتخاب شد.
اسماعیل خواجویی و محمد ایران نژاد (خبرنگار) کاندیدای ریاست شورا بودند که در نهایت خواجویی با کسب هشت رای  برای دومین بار بر صندلی ریاست شورای شهر سیرجان تکیه زد.
اسماعیل خواجویی اواخر سال گذشته بعنوان دومین عضو علی البدل وارد شورای شهر شد، وی در ابتدای ورودش به شورا بعنوان رئیس انتخاب شد که از با سابقه های شورای شهر می باشد و در چند دوره پیش نیز سابقه عضویت داشته است، خواجویی هم اکنون نیز ریاست اصناف سیرجان ا نیز بر عهده دارد.
اما در جریان انتخابات نائب رئیسی شورای شهر بین سه گزینه محسن اسدی، حمزه صادقی و محمد عسکری رای گیری شد که صادقی با کسب سه رای از دور خارج شد و انتخابات به دور دوم کشید در دور دوم نیز محمد عسکری شش رای بدست آورد و  بعنوان نایب رئیس شورای شهر انتخاب شد.
گفتنی است پس از آنکه همه در حال خارج شدن از سالن جلسات شورای شهر بودند ناگهان با واکنش محسن اسدی روبه رو شدند اسدی در حالی که یک برگه رای را در دست داشت اعلام تخلف در انتخابات کرد محسن اسدی که در رقابت با عسکری بازمانده بود اعلام کرد یک رای خط خوردگی دارد و آرای مخدوشه است و باید رای گیری مجدد انجام شود.
خواجویی پس از این واکنش اسدی انتخابات مجدد را تایید کرد و رای گیری برای سومین بار بین اعضا آغاز شد، در مرحله سوم رای گیری اسدی توانست شش رای بدست آورد و بعنوان نائب رئیس شورای چهارم انتخاب شود اما پس از این رای گیری بسیاری رای مخدوشه را به حمزه صادقی نسبت دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.