×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ترکیب شهدای اخیر در منطقه قنیطره نوید پیروزی قدس عزیز را می‌دهد

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از  فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی که با حمله بالگردی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید گفت: یاد شهدای گرانقدری که جان خود را برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند به ویژه شهدای گرامی منطقه قنیطره شهیدان الله‌دادی، جهاد مغنیه و برادران همرزم آنها از حزب‌الله را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدواریم در مسیر شهیدان و در راستای تحقق اهداف والای امام شهیدان تلاش کنیم و به دنبال پیمودن راه شهیدان هستیم.

جعفری ادامه داد: یاد شهید الله‌دادی که در کنار دیگر برادران شهیدش با این ترکیب زیبا که از ابنای امت اسلامی در مرز کشور دوست و برادرمان سوریه برای تحقق امنیت در این کشور تلاش می کردند را پاس می‌داریم. این ترکیب شهدا نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف والای انقلاب اسلامی دارد و نوید پیروزی قدس عزیز و محقق شدن شعارها و وعده‌های راستین امام راحل است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: این ترکیب مقدس و زیبا بیانگر وحدت امت اسلامی است و امیدواریم هر چه سریعتر به وعده‌های الهی که قرآن، خدا و امام راحل داده است برسیم.

فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه شهید الله‌دادی پیوسته به دنبال شهادت بود، گفت: او یک عمر در سپاه، دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب اسلامی خدمت کرد و در یکی از تیپ‌های لشکر ۴۱ ثار‌الله و پس از آن تیپ الغدیر و سپس سپاه استانی یزد بود.

جعفری ادامه داد: الله‌دادی در برقراری امنیت و دفاع از خاک کشور و ایران اسلامی تلاش کرد و در اواخر خدمتش به حای آنکه به دنبال بازنشستگی و استراحت باشد به دنبال پیدا کردن راهی برای شهادت و جهاد بود و با پیشنهادی که از سوی نیروی قدس سپاه شد مشتاقانه به سمت لبنان و سوریه رفت.

جعفری تصریح کرد: الله‌دادی الگویی برای همه ما پاسداران است که بدانیم سرانجام پاسداری صادقانه در راه اسلام شهادت است و خوشا به حال سرداران تقوی، الله‌دادی و دیگر شهدای ایرانی و غیرایرانی.

فرمانده کل سپاه، گفت: پیامی که می‌توانیم از این شهادت‌ها و حوادث بگیریم و به دوستان و دشمنان منتقل کنیم این است که این راه و مسیر توقف‌پذیر نیست و تا آزادی قدس عزیز و محو شدن لکه ننگین در منطقه مسلمان‌نشین ادامه خواهد داشت و امیدواریم این هدف زودتر محقق شود.

وی افزود: شهید الله‌دادی برای جهاد هجرت کرد و این راه را انتخاب کرد و خدای بزرگ هم اجر و پاداش یک عمر جهادش را به او عنایت کرد.

فرمانده کل سپاه، گفت:‌ ما نباید لحظه‌ای در این مسیر پرخطر و مسیری که احتیاج به جهاد خالصانه دارد کوتاهی کنیم. امروز به برکت خون این شهیدان امنیت در نظام اسلامی با بهترین کیفیت برقرار است و مرزهای جمهوری اسلامی از امنیت کاملی برخوردار است و انقلاب اسلامی خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با سرعت در حال پیشروی و فتح سنگرهای اسلامی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.