×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تشکیل شورای کاربردی روابط عمومی در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” سالها تلاش و پیگیری دست ‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد.۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را مرور کنیم.
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان در خصوص کاربردی تر شدن شورای هماهنگی روابط عمومی گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان سیرجان پس از چندین سال که از ابلاغ آیین نامه اش می گذشت امسال با تاکید فرماندار محترم راه اندازی شد.
سیدعلی آتشی پور بیان کرد: با تدوین و گسترش وظایف و اختیارات این شورا که ریاست آن را فرماندار و دبیری اش بر عهده مسئول روابط عمومی فرمانداری است سعی بر کاربردی تر شدن شورای هماهنگی روابط عمومی است.

وی ادامه داد: این شورا متشکل از مسئولین روابط عمومی همه ادارات و نهادهای شهرستان است اما جهت افزایش جلسات با فاصله کمتر و بهره وری بیشتر آن، با ابتکار فرماندار سیرجان از بین همه اعضای این شورا، تعداد محدودتری انتخاب و به عنوان اتاق فکر روابط عمومی شهرستان ایفای نقش خواهند کرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان اظهار داشت: تعیین سازکار تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها، پیگیری خواسته های صنفی روابط عمومی ها، تلاش برای توسعه آموزش و دوره های آموزشی مرتبط، تعیین سیستم تشویق و ترغیب، تعیین مسئولیت های اجتماعی و ارایه نظرات در رابطه با برگزاری مراسم مناسبتی حوزه روابط عمومی در سطح شهرستان از جمله وظایف اولیه این اتاق فکر روابط عمومی تعیین گردیده است.

این کارشناس امور رسانه ادامه داد: شورای اطلاع رسانی شهرستان که متشکل از مدیران ادارت و نهادهای مرتبط، صاحب نظران و صاحبان رسانه در شهرستان ها به ریاست فرماندار می باشد که هدف ساماندهی و تعیین راه کارهای اطلاع رسانی در شهرستان و تقویت تعامل بین دستگاه های متولی و رسانه ها را دارد، جدای از شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان می باشد.

وی تاکید: آمادگی راه اندازی و برگزاری اولین جلسه این شورا در شهرستان سیرجان را داریم؛ تنها منتظر ابلاغ آیین نامه جدید این شورا از سوی استانداری هستیم تا به زودی شورای اطلاع رسانی شهرستان را نیز راه اندازی نماییم.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان تعامل دوسویه روابط عمومی ها و رسانه ها را از موارد مهمی دانست که لازمه یک روابط عمومی موثر است و گفت: انتشار عملکرد و اخبار شفاف ادارات و نهادها تنها با تعامل روابط عمومی ادارات و نهادها با رسانه ها میسر است که البته این تعامل بایستی دوسویه بوده و رسانه نیز از تعامل بهره مند شود که آموزش در تهیه اخبار و ارتباط با رسانه می تواند در این راستا به برقراری چنین تعاملی کمک کند

آتشی پور افزود: فرماندار محترم سیرجان دیدگاه های مثبت و ارزنده ای در رابطه با فعالیت و تاثیر روابط عمومی ها و رسانه ها دارد که خود بر وجود رسانه های فعال و روابط عمومی های موثر می تواند تاثیر گذار باشد و مدیران ادارات و نهادها و سازمان های شهرستان هم دیدگاه ها و دستورات ارزنده فرماندار محترم سیرجان را بایستی سرلوحه قرار داده تا از انفعال روابط عمومی هایشان جلوگیری کرده و آن ها را به اجرای بهتر وظایف و اختیارات خود پشتیبانی کننند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.