×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تیمی که به خانه رواست در تهران چرا؟؟

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” اکثر شهرهای بزرگ و کوچک کشور در سطح اول ورزش حرفه ای در حال فعالیت هستند و برای شکوفایی ورزش شهرشان تلاش می کنند تا نام تیم ورزشی شهر خود را در سراسر کشور طنین انداز کنند.

این در حالی است که بودجه صنعتی شهرستان سیرجان بر روی تیم های خارج از استان صرف می شود و با مصداق دهان کجی بر توسعه ورزشی شهرستان، تیم هندبال گهر زمین که بعنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر هندبال حضور دارد با نام تیم گهر زمین تهران و با بودجه شرکت گهر زمین سیرجان فعالیت می کند که خود جای بسی تعجب دارد.

اما مسئولان ورزشی شرکت گهر زمین با توجیهات مختلفی همچون نبود امکانات و کسب عنوان ملی و غیره سعی در توجیه این کار خود دارند و حال با این تفاسیر باید گفت که ابتدا باید زیر ساخت های ورزشی شهرستان را تقویت می کردند و سپس به دنبال توسعه ورزش تیمی بودند.

با اینکه خود شهرستان سیرجان از امکانات ورزشی و تیمی محروم است،بودجه های کلان شهر را خرج یک تیم که آن هم هیچ سهمی از سیرجان ندارد و حضور این تیم در سیرجان می تواند به برخی از کمبودهای ورزشی در سیرجان کمک شایانی کند و در سال های آتی شاهد شکوفایی ورزش هندبال در این شهرستان باشم.

سال گذشته زمانی که دیدار گل گهر و پرسپولیس نقل همه محافل ورزشی و غیر ورزشی شد تازه مسئولان به این فکر افتادند که سیرجان در زمینه ورزش عقب ماندگی مادر زادی دارد و به هر نحوی قول هایی برای جبران آن می دادند که پس از مدتی همه آن تفکرات ورزش دوستانه مسئولین به فراموشی سپرده شد.

محمد باژیان رئیس هندبال استان کرمان نیز خواستار حضور تیم هندبال گهر زمین به استان کرمان و شهرستان سیرجان شده است تا حضور این تیم در استان به ورزش هندبال کمک شایانی شود.

امید است که مسئولان ورزش استان با تدابیر خود شرایط حضور این تیم را در استان فراهم کنند تا در فصل آیند ورزش دوستان سیرجانی شاهد حضور این تیم در شهر خود باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.