×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” گروهی از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در رختکن این تیم کنار یکدیگر عکس یادگاری با ظاهری متفاوت از ظاهر همیشگی‌شان انداخته‌اند که در میان آنها ظاهر و تیپ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خط حمله آبی‌واناری‌ها بیشتر به چشم کاربران اینترنتی آمده و مورد تمسخر قرار گرفته و در این بین توصیف‌های جالبی برای نحوه لباس پوشیدن دارنده چهار توپ طلای فرانس فوتبال و فیفا صورت گرفته است.

یکی از کاربران در خصوص عکس یادگاری ستاره‌های بارسلونا که در آن لیونل مسی، آدریانو کوریا، دنی آلوز، نیمار و رافینیا حضور دارند، نوشته است: مسی شاید بهترین بازیکن دنیا باشد اما امشب مانند یک معلم جغرافیا تیپ زده است!

کاربر دیگری درباره ظاهر مسی اینگونه نظر داده است: مسی مانند پدری است که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارد و به تازگی با برنده مسابقه استعدادیابی اسپانیا در سال ۲۰۰۸ ملاقات کرده است.

یکی دیگر از کاربران خلاقیت بیشتری به خرج داده و از زبان خودش مسی اینگونه نوشته است: سلام. من لیونل مسی هستم. شما گفتید که با رمز ورودتان مشکل داشتید؟

تیپ مسی را یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی اینگونه توصیف کرده است: مسی مانند پدر ۴۴ ساله‌ای است که یک هیوندا می‌راند و موهایش را به سبک معلم‌ها کوتاه کرده است اما به هر حال او مسی است پس مشکلی نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.