×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
جشن نیکو کاری در ۱۵ نقطه از سیرجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر” همایش دانشجویان مددجوی کمیته امداد با محوریت ازدواج  با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان در سیرجان برگزار شد
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به دنبال این هستیم با برگزاری کلاس های آموزشی و دوره های مهارتی، بخشی از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد که شرایط و زمینه ازدواج را دارند آماده امر مقدس ازدواج کنیم.
وحید میرزایی افزود : کمیته امداد سعی کرده تا حدودی بحث اشتغال را در شهرستان سرجان برای مددجویان رفع کند ولی باید بیش از این تلاش کرد.
همچنین مدیر کمیته امداد سیرجان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری جشن نیکوکاری پایان سال در سیرجان خبر داد و گفت:تعداد ۱۵ پایگاه شور نیکوکاری در شهرستان سیرجان به منظور جمع آوری کمک های مردمی در این شهرستان راه اندازی شده است.
خضری بیان کرد: هم چنین مقرر شده است، با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان تعداد ۵۰هزار پاکت بین دانش آموزان مدارس توزیع شود.
وی عنوان کرد: به دلیل تقارن جشن نیکوکاری امسال با ایام فاطمیه، شور نیکوکاری امسال با شعار “اکرام فاطمی و شور نیکوکاری” برگزار می شود، که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران گل لبخند را بر لب ایتام و نیازمندان شهرستان بنشانیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.