×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
حاج اسماعیل لطفا فکت شیت را منتشر کن

به گزارش “سیرجان خبر”، روزی که رئیس تازه وارد، خبرنگاران را از جلسه شورا اخراج کرد تازه به درد دل خبرنگاران بدبختی که برای پوشش مذاکرات لوزان به سوییس رفته بودند رسیدم، که چه ساعت ها انتظار می کشیدند تا شاید از پشت درب های بسته اتاق جلسات هتل بوریواژ سوییس خبری دست و پا کنند و ما که در خانه هایمان دور هم نشسته بودیم از روند مذاکرات با خبر شویم، اما به دژ مستحکم ظزیف و عراقچی می خوردند که نم پس نمی داندند، اما هنوز ساعتی نگذشته تمام جزئیات مذاکرات (راست و دروغ) از زبان سیاست مداران غربی منتشر می شد و تنها نامحرمان ملت ایران بودند که نباید از روند مذاکرات با خبر شوند.

بگذریم!!! مذاکرات هسته ای که گویی بی ارتباط با مسائل شورا نیست، این نهاد مردمی را تحت تاثیر خود قرار داده و آقای دکتر دیپلمه برای اینکه جلسات شورا کمی شبیه مذاکرات هسته ای شود خبرنگاران را با بی احترامی از شورا بیرون کرد و برای اینکه سیاست در این نهاد مردمی رخنه نکند تدابیر خاصی را در نظر گرفته است.

جلسات فشرده و محرمانه شورا پشت درب های بسته آنقدر حساس است که از روزهای گذشته حدود چند صد نفر خبرنگار و عکاس از سراسر جهان برای پوشش خبری این مذاکرات شورای شهر در میان چمن های حیاط شهرداری صف کشیده اند تا شاید از اتاق شورا خبری مبنی بر توسعه شهری سیرجان به بیرون درز کند.

گفته شده حاجی هم با انتشار پیام تبریکی به تیم مذاکره کننده توسعه شورای شهر سیرجان، گفته است این حرکت شما مثال همان معامله دو سر برد است، از اکنون هم چرخ ما می چرخد، هم چرخ شما اعضا.

و اما در پایان ما خبرنگاران و جامعه رسانه ای سیرجان خواستار انتشار فکشیت مذاکرات حساس شورای چهارم هستیم، امید به آنکه منافع شهر سیرجان در این جلسات پایمال نشود.

حالا با این اوضاع بی خبری از شورا دیگر همه چیز سر جای خود است؛ دیگر اختلاسی رخ نمی دهد، پسرک همه سکه ها را پس می آورد، آن مرد باز برای سرنوشت شهر قرعه کشی نمی کند و……….

تا اختلاس بعدی خدا نگهدار

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.