×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
حاشیه نگاری خبرنگار سیرجان خبر از همایش اصلاح طلبان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” همایش اصلاح طلبان سیرجان با حضور حجت الاسلام سید هادی خامنه ای در سالن هلال احمر سیرجان برگزار شد که با حواشی جالب و متعددی همراه بود.

*از حاشیه های جالب همایش اصلاح طلبان سیرجانی حضور عده ای از جوانان کم سن و سال بود که با در دست گرفتن پوستر عکس “سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق و حامی فتنه “بود.

*در بین سخنرانی عده ای با سر دادن شعار های (نه تحریم،نه ذلت،مذاکره با عزت) و شعارهایی در حمایت از خاتمی با تشویق، سوت و کف زدن به حمایت از این شخص پرداختند.

*حضور ابراهیم جهانگیری که حضورش به طور چشمگیری در سیرجان افزایش یافته است و تقریبا در اکثر مراسمات شهرستان حضور دارد و داوود قاسمی نژاد شهردار سیرجان و عده ای اندک از مسئولین سیرجانی و شورای اصلاح طلبان بافت و بردسیر نیز در این همایش به چشم می خورد.

* سخنرانی چهره جوان اصلاح طلب بردسیر که سخنش را با حمایت از خاتمی شروع کرد و در بخشی صحبت های خود گفت: آقای رئیس جمهور،دکتر حسن روحانی در چند روز گذشته با انتشار تصویری در صفحه مجازی خود، خاتمی را ممنوع الخروج و نه ممنوع التصویر دانست.

وی ادامه داد: استان کرمان هم هاشمی ها و مرعشی ها دارد و هم کسانی که شعار می دهند.

*حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و رسانه های اصلاح طلب در این مراسم چشمگیر بود.

*همچنین جلال گل محمدی فعال اصلاح طلب سیرجان روز یکشنبه با انتشار عکس های زیر در صفحه فیس بوک خود از برگزاری مراسم اصلاح طلبان شب گذشته اعلام خرسندی کرد و از آن به عنوان همایش باشکوه اصلاح طلبان یاد کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.