×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حذف گل گهر در عین شایستگی/غلامی ستاره بی چون و چرای بازی

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی“سیرجان خبر”، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور عصر روز پنج شنبه ششم آبان ماه بین دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران برگزار شد که آبی پوشان گل گهر در ضربات پنالتی مغلوب سرخ پوشان شدند.

در این بازی حمید درخشان سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانا، میثم حسینی، مهدی جعفرپور، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، محمد نوری و مهدی طارمی را به میدان فرستاد تا در مقابل غول کش ها میدان داری کنند.

در بین تماشاگران برخی مسئولین استان ، شهرستان سیرجان و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ حضور داشتند.

در دقیقه ۳۵ بازی مهدی طارمی با دروازه بان گل گهر تک به تک شدند، که مهران گلزاری او را با خطا متوقف کرد و به همین دلیل از بازی اخراج شد.

نیمه اول این دیدار با وجود موقعیت‌های زیادی که تیم پرسپولیس داشت بدون گل تمام شد. در نیمه دوم دو تیم هیچ کاری از پیش نبردند. و در نتیجه قانونی بدون گل تمام شد.

غلامی سنگربان تیم گل گهر با مهار شوت های سرکش بازیکنان پرسپولیس ستاره بی چون و چرای این میدان بود.

در دقیقه ۱۰۶ مختار جمعه زاده مهاجم گل گهر در محوطه جریمه با خطای علی عسگر سرنگون شد و خودش ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. در دقیقه پایانی وقت اضافه اول محسن بنگر با یک پرش شجاعانه در محوطه جریمه با بغل پا سانتر ارسالی از سمت  راست را به زیر طاق دروازه گل گهر کوبید و نتیجه را به تساوی کشاند، بنگر بعد از این گل بخاطر شادی گلش کارت زرد گرفت.

بازی در زمان اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا برنده این دیدار در ضیافت پنالتی‌ها مشخص شود در ضربات پنالتی این پرسپولیس بود. که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند.

شاگردان قاسم شهبا در این دیدار جانانه جنگیدند و با بی تجربگی در ضربات پنالتی در عین شایستکی حذف شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.