×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
درخشش در جام حذفی/ غافل ماندن از لیگ یک

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم فوتبال گل گهر لیگ دسته یک را خوب شروع کرد اما وقتی وارد جام حذفی شد دیگر لیگ یک را فراموش کرد شاید فکر این را نمی کرد که سپاهان را در سیرجان شکست دهد و غول کش میدان شود و در مرحله یک هشتم جام حذفی تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان را حذف کرد تا در مقابل پرسپولیس پر طرفدار صف آرایی کند.

هر چند برخی ها سعی کردند بازی بزرگ گل گهر و پرسپولیس در سیرجان برگزار نشود اما بالاخره به همت مسئولین باشگاه و شهرستان با آن همه حرف و حدیث رسانه ها این بازی در سیرجان برگزار شد و گل گهر با ارائه یک بازی فوق العاده ، قدرت خود و ضعف پرسپولیس را به رخ سرخ پوشان کشید و در نهایت با اختلاف یک گل در پنالتی ها از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. پرسپولیس هم که در این بازی به نیمه نهایی صعوده کرده بود در بازی خود مقابل ذوب آهن شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

گل گهر با ورود به جام حذفی تمرکزش را بر روی جام حذفی گذاشت و لیگ دسته اول را به فراموشی سپرد ، تساوی ها و باخت های متعدد در نیم فصل این تیم را به قعر جدول کشاند.

گل گهر در بازی هفته گذشته تمام تلاشش را کرد تا برنده میدان باشد و برای دومین بار هم که شده سه امتیاز کسب کند اما روی اشتباه مدافعش، مرادی فر توپ را به درون دروازه خودی نشاند و رویای برد را از تیم گرفت و گل گهر در یک تساوی در رده دهم قرار گرفت.

اما ازاین نکته نمی توان چشم پوشی کرد که گل گهر با همه فشارهایی که دراین فصل متحمل شد واقعا در سطح فوتبال کشور خوش درخشید و در مقابل این درخشیدن ها قعر جدول لیک یک را هدیه گرفت و قاسم شهبا نیز گفته که تیم را با روحیه جام حذفی در لیگ دسته یک تشویق می کند تا شاید جبران خسارت کند.

گل گهر در آستانه تعطیلی پنجاه روزه خود می تواند تیم را برای درخشش بسازد و در نیم فصل دوم خود را از منجلاب سقوط بیرون بکشد تا شاید هوادران را کمی خوشحال کند.

مردم سیرجان هم قانع هستند و صعود به لیگ برتر را نمی خواهند زیرا می دانند که فضای ورزشی در سیرجان مستحق این شایستگی نیست حتی در سیرجان ورزشگاهی نیست که آبرویمان را در سطح کشور حفظ کنیم و مردم سیرجان با این همه سرمایه و صنعت تحقیر نشوند.

حمید در خشان پس از بازی در رختکن خود به فرماندار سیرجان گفت: من از این همه شگفتی این تیم در جام حذفی متعجب شده ام و صعود به لیگ برتر را حق این تیم می دانم، درخشان ساخت یک ورزشگاه خوب برای تیم گل گهر ضروری دانست و از مسئولان خواست تا برای درخشش این تیم تلاش کنند.

 

لیگ آزادگان گروه ب

 

لیگ آزادگان گروه ب
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ مس رفسنجان ۱۰ ۷ ۳ ۰ ۱۲ ۴ ۸ ۲۴
۲ نفت آبادان ۱۰ ۵ ۳ ۲ ۱۴ ۷ ۷ ۱۸
۳ سیاه جامگان ۱۰ ۵ ۳ ۲ ۱۳ ۹ ۴ ۱۸
۴ پاس ۱۰ ۵ ۳ ۲ ۹ ۶ ۳ ۱۸
۵ داماش گیلان ۱۰ ۳ ۴ ۳ ۹ ۹ ۰ ۱۳
۶ پارسه تهران ۱۰ ۳ ۴ ۳ ۱۱ ۱۳ ۲- ۱۳
۷ فولاد یزد ۱۰ ۳ ۳ ۴ ۷ ۱۰ ۳- ۱۲
۸ شهرداری‌بندرعباس ۱۰ ۲ ۵ ۳ ۷ ۱۰ ۳- ۱۱
۹ شهرداری تبریز ۱۰ ۲ ۴ ۴ ۸ ۷ ۱ ۱۰
۱۰ راهیان کرمانشاه ۱۰ ۲ ۴ ۴ ۶ ۷ ۱- ۱۰
۱۱ گل گهرسیرجان ۱۰ ۱ ۶ ۳ ۹ ۱۲ ۳- ۹
۱۲ اتکا گرگان ۱۰ ۰ ۲ ۸ ۹ ۲۰ ۱۱- ۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.