×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دشمنان قصد نفوذ در صفوف مستحکم ملت ایران را دارند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با قدردانی از مردم که حضوری بی‌نظیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند، اظهار داشت: اطاعت از رهبری و به رخ کشیدن اقتدار ایران اسلامی در برابر استکبار و آمریکا از پیام‌های این حضور بود.

امام جمعه سیرجان اعلام آمادگی مردم ایران و نفرت از آمریکا و استکبار را از دیگر پیام‌های حضور مردم عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه اعلام شده بود از مرگ گفتن بر آمریکا و صهیونیسم تا حد امکان پرهیز شود اما عقده‌هایی که مردم از این همه جنایات در منطقه و کشورهای مسلمان و جهان داشته و دارند موجب شد مردم نتوانند فریاد خود را در دل نگه دارند و فریاد مرگ بر آمریکا را یکپارچه سردادند و این باید درسی برای این ظالمان و مستکبران باشد.

حسینی به انتخابات آینده خبرگان و مجلس اشاره کرد و گفت: دشمنان به شکل‌های مختلف قصد نفوذ در صفوف مستحکم ملت ایران را دارند و این‌بار نیز درصدد ایجاد تفرقه به شکل‌های مختلف برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هستند.

وی تصریح کرد: باید مانند حضور روز ۲۲ بهمن در روز هفتم اسفند ماه نیز توطئه دشمنان را نقش برآب کرد و به آنها فهماند ایرانی در حضور خود اقتدار و پیشرفت را دیده است و امروزه این نقشه‌ها و توطئه‌ها شکست دشمنان را بیشتر رقم می‌زند.

حسینی خطاب به ستادهای انتخاباتی و کاندیداها اظهار کرد: با رعایت اخلاق انتخاباتی که از دستورات دین اسلام است از تخریب و تحقیر رقیب پرهیز کنند تا مردم به راحتی به انتخاب اصلح برسند.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: باید قبول کرد ملاک ما در انتخابات رأی مردم و احترام به همین مردمی است که همیشه با همه مشکلات در برابر تهدید و تحریم دشمن ایستادند و امروز هم باید در فضایی آرام و سالم به انتخاب اصلح برسند.

حسینی با تبریک پیروزی‌های به‌دست آمده در سوریه گفت: آتش‌بسی که امروز در سوریه اعلام شده نتیجه پیروزی ارتش و مردم سوریه در برابر نظام سلطه و ظلم همه مستکبران و آمریکا است و این آتش‌بس با سیاست آمریکا و به‌منظور بازسازی و قدرت‌رسانی به تروریست‌ها و داعشی‌ها است تا بتوانند در آتش قهر ملت و ارتش سوریه وقفه ایجاد کنند تا شاید روزنه امیدی را در شکست‌های مستمر ایجاد کرده و دل سران تروریست‌ها خوش باشد.

امام جمعه سیرجان تهدید آل‌سعود در حمله به سوریه را محکوم و بیان کرد: این حرف‌ها و تصمیم‌ها فقط با چراغ سبز آمریکا است و آل‌سعود عددی نیست که بخواهد در دو جبهه یمن و سوریه بجنگد.

وی عنوان داشت: این تصمیم آنها هم علت و ابزاری برای متلاشی شدن آل‌سعود است که امروزه در دام آمریکا گرفتار شده و حتی در پاسخگویی به ملت خودش در حمله به یمن مانده است.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و تقدیر از پرستاران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گفت: شغل پرستاری مورد عنایت ویژه خداوند است که می‌تواند عبادت محسوب شود و باید مسئولان به فکر رفع مشکلات جامعه پرستاری باشند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.