×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دولت و ملت می توانند راه های توسعه کشور را فراهم کنند/گل گهر می تواند بنای توسعه استان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ظهر روز گذشته به شهرستان سیرجان سفر کرد و ابتدا با حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا بر مزار دو برادر شهید و پدرش نیز قرائت فاتحه داشت.

وی در سخنانی جمهوری اسلامی ایران را مقتدر و موثر در منطقه عنوان کرد و گفت: مواضع منطق و استدلال ملت ایران در دنیا به اثبات رسید.

وی افزود: ابرقدرت‌ها هم می‌دانند برای هر برنامه صلح و ثبات در منطقه باید با کشور ایران هماهنگ باشند و این کشور که کانون ثبات و آرامش است، می‌تواند به کشورهای منطقه ثبات و آرامش دهد و تاثیرگذار باشد.

معاون اول رئیس جمهور ابراز داشت: اجرای هر سیاستی بدون مشورت و رایزنی با نظام اسلامی منجر به شکست می‌شود.

وی گفت: در پیشرفت‌های بین‌المللی و اقتصادی همچنان برنامه داریم و براساس رهنمودهای رهبری معظم با تکیه بر توان داخلی به پیشرفت می‌رسیم.

جهانگیری عنوان کرد: این در حالی است که ابرقدرت‌هایی تحریم‌های ظالمانه را پیش روی ملت ما گذاشتند و به این نتیجه رسیدند که نمی‌توان با زبان زور و قلدری با این ملت کنار آمد، لذا مجبور هستند با منطق و صداقت با این ملت حرف بزنند و دولت هم به دنبال راهی است که با حفظ تمام حقوق و عزت مردم ایران تحریم‌ها را بردارد.

وی ظرفیت‌های خدادادی را برای کشور ایران خوب عنوان کرد و گفت: ما ظرفیت‌های دریایی، معدنی و صنعتی خوبی برای پیشرفت داریم، سواحل دریای عمان هنوز بکر و یک گوهر خوب و خدادادی است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان کرمان ابراز داشت: استان کرمان و سیرجان دارای منابع فراوان خدادادی و قدرتی اقتصادی برای کشور است.

وی نیروهای جوان و متخصص را نیز ظرفیتی خوب برای پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: شرایط کشور مهیای پیشرفت و توسعه عمرانی و اقتصادی است و امسال که به فرموده رهبری سال همدلی دولت و ملت نامگذاری شده، با کمک ملت و دولت مشکلات کشور در همه بخش‌ها برطرف شود و شاهد شکوفایی بیشتر کشور در همه زمینه‌ها باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.