×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
رئیس تازه وارد شورا مانع حضور اصحاب رسانه شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” رئیس تازه وارد شورای شهر که هنوز مدت زیادی از حضورش در شورا نگذشته است مانع حضور خبرنگاران در جلسه شورای شهر شد.
اسماعیل خواجویی که شانس با او یار بود و بعنوان دومین عضو البدل به شورای شهر سیرجان راه پیدا کرده و توانست با گرفتن رای اکثریت اعضای نزدیک به نماینده فعلی بعنوان عضو شورای شهر سیرجان انتخاب شود.
خواجویی در ابتدای ورودش به شورا از حضور این همه خبرنگار شگفت زده شد و از آن موقع در فکر خود این قضیه را می پروراند که چگونه می شود دست خبرنگاران را از شورای شهر کوتاه کرد.
بر هیچکس پوشیده نیست که در جریان فساد گسترده مالی در شهرداری سیرجان این خبرنگاران بودند که با قلم رسای خود دست متخلفان فساد مالی را برای مردم رو کردند و با شفاف سازی در زمینه اختلاس های شهرداری سیرجان مردم را از آنچه که این افراد بر سر شهر آوردند آگاه ساختند.
اما این عضو تازه از راه رسیده شورای شهر در اولین اقدام خود خواستار غیر علنی برگزار شدن جلسات شورا شد که این اقدام خواجویی با مخالفت برخی از اعضا رو به رو شد اما پس از گذشت یک ماه از حضور رسمی وی در شورای شهر سیرجان روز گذشته اسماعیل خواجویی در اقدامی توهین آمیز خبرنگاران حاضر در جلسه شورای شهر را از سالن جلسات بیرون کرد.
طبق ماده ۱۱ در بند یک قانون؛ جلسات شورا علنی و با حضور مستمر رئیس شورا مجاز است ولی به درخواست کتبی شهردار یا فرماندار یا بخشدار وقت می‌توان جلسات غیرعلنی را با رأی اعضا برگزار کرد.
اما با این حال رئیس شورای شهر سیرجان که هنوز از گرد راه نرسیده با پشت کردن به قانون و تصمیم اعضای شورای شهر سعی در برگزاری غیر علنی جلسات شورا دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.