×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
رد پای رقابت انتخاباتی در جشن برجام سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” جشنی که می گویند انتخاباتی نیست اما خرج چند میلیونی آن نشان از یک شبه میتینگ انتخاباتی می داد. پس از گذشت چند روز از موج سازی رسانه ای و مجازی و پوستر سطح شهر جمعیت زیادی که اکثر آنها جوان بودند سالن امام علی (ع) سیرجان را پر کرد.

چه کسانی مهمان بودند؟

جشنی که یک جشن ملی بود، اما صندلی های ردیف اول مراسم را اصلاح طلبان موسوم به دولت پر کرده بودند، نه خبری از مسئولان بود و نه از مدیران. تنها انتخاباتی ها بر روی صندلی های ردیف اول جشن نشسته بودند و همگی از حامیان یک کاندیدای رد صلاحیت شده بودند، حتی عوامل اجرایی جشن.

چه خبر بود؟

از بولتن های برجام هیچ خبری نبود! خبری نبود از فواید برجام؛ از پوستر های حمایت از برجام؛ تنها تئاتر طنز بود و خوانندگی و همان برنامه های همیشگی سوء استفاده عده ای افراطی که در گوشه و کنار های سالن امام علی (ع) سیرجان مشغول هنر نمایی (رقاصی) بودند.

رد پای رقابت؟

اما یکی از حاشیه های خبر ساز و جالب این جشن بالا گرفتن رقابت انتخاباتی دو کاندیدای مطرح سیرجان و بردسیر در این جشن بود، به طوری که مسئولان برگزاری جشن از این موضوع به شدت گلایه مند بودند. یکی از عکاسان حاضر در جشن بر روی جمعیتی که همه نوجوان بودند و با صدای ارکستر کمی متاثر شده بودند زوم کرده بود، اما مسئولان برگزاری که همه از حامیان یک کاندیدای مشخص بودند مدعی شدند که اینها از طرف یک کاندیدای خاص تحریک شدند.

پخش پوستر های حمایت از برجام توسط همان کاندیدا در جشن نیز قابل توجه بود که عوامل اجرایی جشن به آن واکنش نشان دادند؛ اما پس از ساعتی همه آن پوستر ها از سطح محوطه جمع آوری شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.