×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
روز های نابسامان والیبال در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم والیبال گل گهر این روز ها در حالی شرایط سخت شکست را متحمل می شود که نتوانسته آرزوی والیبال شهرستان را در لیگ دسته یک برآورده سازد.
گل گهر از هشت بازی خود در ایتدای فصل جدید تنها سه امتیاز کسب و در قعر جدول قرار دارد و قول های مسئولان باشگاه و مربی تیم هم برای تقویت تیم در نیم فصل دوم بر آورده نشد و این تیم سیرجانی که دومین نماینده استان در لیگ دسته یک است همچنان بر قعر جدول تکیه زده است.
تیم والیبال گل گهر در ابتدای نیم فصل دوم در مصاف با تیم پتروشیمی ماهشهر تنها یک امتیاز کسب کرد اما این استارت جدی گل گهر نتوانست دوام بیاورد و در بازی بعدی خود مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر نتیجه رو به حریف خود واگذار کرد و در سومین بازی خود در نیم فصل دوم تنها با کسب یک امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.
این در حالی است که تیم والیبال گل گهر در نیم فصل اول تنها یک امتیاز توانسه بود کسب کند و در نیم فصل دوم نیز نتوانست روحیه و بنیان این تیم را تغییر دهد.
مسئولان باشگاه نیز باید با اتخاذ تدابیر ویژه تیم را از منجلاب شکست بیرون بکشند تا شاید در فصل جدید تیم سقوط نکند و جایگاه تیمی در لیگ دسته یک حفظ شود.
لاستیک بارز کرمان دیگر نماینده استان نیز دسته کمی از تیم گل گهر ندارد و تنها با یک پله بالاتر از گل گهر در رده هفتم لیگ دسته اول والیبال کشور قرار دارد و انتظار ها برای سامان این دو تیم در لیگ دسته اول بیش از آنچه است که مسئولان می اندیشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.