×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
رونمایی از برنامه طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه نشین سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس بهداشت درمان “سیرجان خبر” مراسم رونمایی از برنامه طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه نشین سیرجان صبح روز گذشته با حضور امام جمعه و فرماندار سیرجان در مرکز بهداشتی درمانی مکی آباد برگزار شد.

رییس مرکز بهداشت سیرجان در این مراسم گفت: برنامه تحول سلامت در مناطق حاشیه نشین از بسته‌های خدمتی برنامه تحول بهداشت برای ارائه خدمات سطح یک بهداشتی به مناطق حاشیه نشین است.

 دکتر سیدمحمد رضوی نسب افزود: در بسته حمایتی نظام سلامت، استقرار پزشک، پرستار، مددکار اجتماعی و روان ‌شناس و… در مراکز درمانی مناطق حاشیه نشین پیش بینی شده که این مهم در سیرجان با استقرار مرکز سلامت جامعه در محل مرکز سابق بهداشتی درمانی مکی آباد به طور مطلوب و کامل اجرایی شده است.

 وی ادامه داد: از ابتدای سال مرکز سابق بهداشتی درمانی مکی آباد با اختصاص بودجه معین بازسازی شد تا مرکز سلامت جامعه در آن استقرار یابد.

 دکتر رضوی نسب اظهار داشت: با پایش اطلاعات از طریق عملیات خانه به خانه مناطق حاشیه نشین در آینده ای نزدیک بیش از ۳۱ هزار نفر در این مناطق شناسایی و تحت پوشش قرار می گیرند.

 وی از برگزاری مکرر کلاس های آموزشی برای سالمندان در مناطق محروم و حاشیه نشین و ارایه پکیج کامل بهداشتی در این مناطق به عنوان دیگر عملکرد مرکز بهداشت سیرجان در اجرای برنامه های ویژه برای این مناطق خبر داد.

در ادامه مراسم امام جمعه، فرماندار، نماینده و مسئولان محلی با بازدید از قسمت های مختلف مرکز سلامت جامعه سیرجان، رسما از این برنامه و مرکز رونمایی کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.