×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سارق اینترنتی، متصدی کافی نت از آب در آمد

سرهنگ هادی ثمره در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” گفت: ماموران پلیس فتا شهر سیرجان در پی گزارش شهروندی مبنی بر اینکه از طریق اینترنت از حسابش برداشت غیر مجاز شده است ، تخقیقات خود را برای دستگیری عاملان این کلاهبرداری آغاز کردند .

وی با اشاره به پیگیری های شبانه روزی و تجسس های پلیس، تصریح کرد: مظنون اصلی پرونده این کلاهبرداری که متصدی خدمات کامپیوتری بود شناسایی و دستگیر شد.

ثمره بیان داشت: در بازجویی های به عمل آمده، متهم در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت ۳۰۰ میلیون ریال پول اعتراف کرد.

وی عنوان کرد : در ادامه تحقیقات ماموران پلیس فتا مشخص شد که این فرد ، از حساب سه نفر دیگر از شهروندان برداشت غیر مجاز انجام داده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ابراز داشت: این کلاهبردار هنگام انجام اقدامات اینترنتی شهروندان ، از غفلت آنها سوئ استفاده می کرده است و با بدست آوردن مشخصات حساب و رمز دوم کارت اعتباری، نقشه سرقت خود را عملی می ساخته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرونده به همراه متهم به مرجع قضایی ارسال شد، به شهروندان هشدار داد: جهت انجام خدمات اینترنتی به کافی نت های معتبر مراجعه نمایند و از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب خود حتی به متصدی کافی نت خوداری نمایند و با فعال نمودن سیستم پیامکی حساب بانکی از برداشت وجه از حسابشان مطلع شوند و به صورت دوره ای رمز دوم کارت خود را تغییر دهند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.