×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون هیچ گونه محافظه کاری از این انقلاب دفاع می کند

به گزارش “سیرجان خبر”، فرمانده سپاه ناحیه سیرجان در گفتگو با خبرنگار سیرجان خبر،ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن این روز مهم و تاریخی به تمامی حماسه سازان انقلاب اسلامی، مردم و بسیجیان شهید پرور شهرستان سیرجان، به اهمیت جایگاه سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران است، همانطوری که مجلس شورای اسلامی نماد قانون گذاری است؛ سپاه پاسداران نماد عزت و قدرت است.

شمس الدینی ادامه داد: سپاه پاسداران امروز در تمام کوهستان های ایران محشری از امکانات درست کرده است و تمام دشمنان در کمین سپاه پاسداران گرفتار شده اند، تمامی کسانی که روزی به ایران کمین می زدند؛ امروزه توان مقابله با سپاه را ندارند و این از برکت وجود امام بزرگوار است که در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد را اعلام کرد و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی قدرتمند و اطمینان بخش نظام است. نه تنها در داخل بلکه در آن سوی مرزهای بین المللی در سوریه، لبنان و درخلیج عدن قدرت آفرینی می کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قدرت بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه سیرجان تصریح کرد: بر خلاف همه ی ارتش های دنیا که انسان را به یاد اشغال، تجاوز، غارت و ظلم و ستم می اندازند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسان را به یاد خدا، کمک به مردم و محرومین، به یاد اعتماد به خدا و توکل بر او می اندازد.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک ارتش الهی است؛ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نعمت عظیم برای این انقلاب است و مایه ی خیر و برکت است، سپاه یک نهاد بسیار مقدس است که بالغ بر صد و هشتاد هزار شهید تقدیم اسلام کرده است، سپاه معراج شهدا است و یادگار امام راحل است که پرسوز و گداز ترین جملات را امام در مورد سپاه گفته است.

شمس الدینی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب از کلمه کلمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحشت دارند و سپاه بدون مصلحت اندیشی و محافظه کاری از اسلامیت این انقلاب دفاع می کند.

وی در پایان جایگاه سپاه را مهم قلمداد کرد و گفت: بخاطر همین پاسداری بدون محافظه کاری عده ای که در داخل دنبال زر و زیور، ثروت و تصرف انقلاب اسلامی هستند؛ سپاه پاسداران را تندرو قلمداد می کنند و این درحالی است که اگر یک ماه سپاه نباشد کشور چند بار دست به دست خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.