×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
سیاه‌پوستان آمریکا زیر بار ظلم و ستم کاخ سفید هستند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: سیاه‌پوستان آمریکایی هم از این همه تبعیض و ظلم و ستمی که سردمداران کاخ سفید علیه آنها روا می‌دارند به خروش آمده‌اند و لب به اعتراض گشوده‌اند که امیدواریم این خروش طلیعه آزادی آنها از قید ظلم آمریکا باشد و زمینه نابودی مستکبران به دست مردم فراهم شود.

وی بیان داشت: در آمریکا که ادعای دموکراسی و آزادی دارند، چرا مردم را می‌کشند، دستگیر می‌کنند و به زندان می‌اندازند و امروز هر کجای جهان مردم به خاک و خون کشیده می‌شوند و به انسانیت رحم نمی‌شود پای سیاست‌های غلط و دخالت‌های ناروای کاخ سفید در میان است.

امام جمعه سیرجان با تبریک به مردم غزه در مقاومت دشمن‌شکن آنها علیه رژیم جعلی صهیونیستی گفت: امروز که اسرائیل به زانو درآمده و آتش‌بس‌های آنها هم به علت شکست از مقاومت و تجدید قوا برای حمله‌های مجدد بود باید اعلام کرد، زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها هم مانند آمریکا است.

حسینی ادامه داد: مقاومت فرد فرد مردم غزه زبانزد جهانی شده است و این اسلحه شکست‌ناپذیر اسرائیل را به زیر می‌کشد.

خطیب جمعه سیرجان سیاست‌های آمریکا در قبال گروه تروریستی داعش را مسخره عنوان کرد و اظهار داشت: چه کسی نمی‌داند که داعش دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل است و ذهن‌های بیدار می‌فهمند در منطقه به خاطر رسیدن به آمال دروغین خود چه ظلم‌هایی کردند.

حسینی ساختن چهره‌های دروغین از اسلام توسط آمریکا و وهابیت را از سیاست‌های غلط دشمنان اسلام برای مبارزه با اسلام عنوان کرد و گفت: در هر زمانی این چهره‌ها ساخته می‌شود و امروز هم مردم با هوشیاری باید متحد در برابر دشمنان باشند و ما معتقد هستیم هر مسلمانی درب خانه پیامبر اکرم (ص) و اولادش باشد، سعادتمند دنیا و آخرت است و به بیراهه هم نمی‌رود.

امام جمعه سیرجان به آغاز هفته دولت اشاره کرد و افزود: مسئولان عملکرد یک‌ساله خود را به مردم ارائه دهند تا مردم از خدمات دولت مطلع شوند.

حسینی تصریح کرد: در بحث استیضاح وزیر علوم باید گفت، این مطلب حق مجلس است و در مجلس شورای اسلامی به کسی فرصت داده نشده است که امور وزارتخانه‌اش را اصلاح کند، اما به وزیر سابق علوم در این دوره فرصت داده شد و ما همه پایبند به قانون هستیم و اتحاد و وحدت لازمه پیشرفت و حفظ نظام است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.