×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان

به گزارش “سیرجان خبر” مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور ۵تیم در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با اعلام این خبر افزود: “در این دوره از مسابقات ۵تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم سیرجان الف قهرمان شد و تیم های جیرفت و کرمان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند همچنین تیم زرند نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد. ”

محمودآبادی گفت:تیم سیرجان الف قهرمان این دوره از مسابقات از ۱۷ اردیبهشت ماه در مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان کشور که در واحد رامسر برگزار می گردد حضور پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در مراسم اختتاحیه این مسابقات با تبریک ولادت امام علی(ع) گفت : ورزشکاران در جوانمردی و هم در مردانگی باید به مولای متقیان اقتدا کنند و امیدواریم میزبان شایسته ای بوده باشیم.

اسامی تیم سیرجان به شرح زیر است: اصغر حدیدی، حشمت الله اسدی، محمد رضا یوسفی، حافظ شاطری، محسن کرمی پور، مهدی یزدان خواه، محمد رضا بهشتی راد، مسعود بهشتی راد، محمد حسین نکویی، یعقوب یعقوبی نژاد، محمدصادق حاج محمدی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.