×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شرکت ۱۳۵۰ اثر در بخش داخلی جشنواره/ درخشش سیرجانی ها در جشنواره عمار

به گزارش“سیرجان خبر” روابط عمومی جشنواره مردمی عمار اعلام کرد، تاکنون بیش از ۱۳۵۰ اثر در بخش داخلی ششمین جشنواره مردمی عمار ثبت‌نام کرده‌اند.

از زمان اعلام فراخوان ششمین جشنواره عمار، ۹۹۴ اثر در بخش «فیلم» ، ۲۰۵ اثر در بخش «فیلمنامه» و ۳۰ اثر در بخش «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» در این جشنواره حضور پیدا کردند و در بخش «فیلم ما» نیز که مربوط به فیلمسازی آماتور و مردمی می‌شود، تاکنون ۱۰۶ اثر به دبیرخانه عمار رسیده است.

همچنین تاکنون، به جز استان تهران، استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، خوزستان به ترتیب با ۷۳، ۶۰، ۵۴، ۴۵ و ۳۶ اثر بیش‌ترین آثار ثبت شده در بخش فیلم جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در بخش فیلم، در کنار شهر تهران و مراکز استان‌ها حضور شهرستان‌های کوچک و محروم خودنمایی می‌کند به گونه‌ای که  شهرهای سیرجان، قلعه گنج و کهنوج(کرمان)، مرند(آذربایجان شرقی)، جعفرآباد(قم)، شاهرود(سمنان)، دزفول(خوزستان)، کاشان(اصفهان) و نیشابور(خراسان رضوی) آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال کرده‌اند.

بنابر این گزارش، در حوزه قالب و موضوع نیز قالب‌های «مستند»، «داستانی»، «نماهنگ» و موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «اقتصاد مقاومتی» و «جنگ نرم» نیز بیش‌ترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده اند.

روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار با اعلام عدم تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مردمی عمار، از فیلمسازان، مستندسازان و علاقه‌مندان خواست تا حداکثر پنج روز پس از آخرین مهلت ثبت‌نام نسبت به تحویل اثر خود به دبیرخانه اقدام کنند، در غیر این صورت اثرشان پذیرفته نمی‌شود.

بنابر این گزارش مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مردمی عمار در بخش‌های فیلم و فیلمنامه، ۱۰ آذر، در بخش فیلم ما ۱۵ آذر و در بخش‌های لوح نگار، پژوهش‌ها و مقالات سینمایی ۲۰ آذر  اعلام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.