×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
شهر سیرجان به تناسب صنعتی بودن آن پیشرفت نکرده است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی“سیرجان خبر” اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان وزارتخانه های مسکن و شهرسازی، بهداشت، نیرو و وزات کشور در سفر یک روزه خود به سیرجان از مجتمع گل گهر بازدید کردند.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: شهر سیرجان به تناسب صنعتی بودن آن پیشرفت نکرده است و امروزه با این حرکت توسعه ای هنوز ما در بیش از ۴۵ روستا در این شهرستان با تانکر آب حمل نقل می کنیم.

وی بیان کرد هفته آینده برای بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی استان جلسه‌ای با حضور استاندار کرمان در وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود که خبرهای خوش آن پس از برگزاری این جلسه اعلام می‌شود.

همچنین دکتر هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مستقیم گل گهر در توسعه صنعتی کشور عنوان کرد: سالانه بیش از ۲۴ میلیون تن فولاد در کشور مصرف می شود که از این رقم ۱۴ میلیون تن در کشور تولید و سایر آن از طریق واردات است.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: در این سفر ظرفیت گسترش و توسعه پروژه های مجموعه گل گهر مورد بررسی قرار گرفت که می تواند در بحث اشتغال نیز تاثیر گذار باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.