×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
شکست سپاهان برابر الاهلی در اصفهان/تساوی فولاد و بنیادکار ازبکستان

به گزارش“سیرجان خبر” در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران در اصفهان میزبان الاهلی امارات بود و در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد..

احمد خلیل در دقیقه ۳۹ الاهلی را پیش انداخت. در پایان نیمه نخست همین یک گل از خط دروازه دو تیم گذشت. با شروع نیمه دوم نماینده ایران برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه الاهلی تدارک دید که در یکی از این حملات و پس از سانتر مهدی شریفی، پدیده این فصل فوتبال ایران، سرجیو ون دیک مهاجم اندونزیایی – هلندی سپاهان موفق شد در دقیقه ۷۲ گل تساوی را وارد دروازه الاهلی کند. بعد از این گل سپاهان برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش زیادی انجام داد اما اتلاف وقت از سوی بازیکنان الاهلی وقفه‌های زیادی در جریان بازی به وجود آورد که همین مسئله در روند حملات نماینده ایران تاثیرگذار بود.

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی اسماعیل همادی بازیکن تیم الاهلی بر روی یک ضربه از راه دور دروازه سپاهان را باز کرد تا نایب قهرمان سابق آسیا برابر حریف اماراتی خود شکست بخورد.

تقسیم امتیازات بین فولاد و بنیادکار

در ادامه هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد ایران در ازبکستان به مصاف بنیادکار این کشور رفت و در حالی که تا دقیقه پایانی با یک گل از حریف پیش بود به تساوی یک بر یک رضایت داد.عبدالله کرمی در دقیقه ۵۶ تک گل فولاد را به زیبایی وارد دروازه بنیادکار کرد اما در دقیقه ۹۳ شودیف با ضربه‌ی سری دیدنی گل تساوی را وارد دروازه نماینده ایران کرد.

فولاد در دو بازی گذشته خود نیز موفق شده بود برابر الجیش قطر یک امتیاز و مقابل الفتح عربستان به سه امتیاز دست یابد.

فولاد با این تساوی پنج امتیازی شد و به طور موقت و تا پیش از دیدار امشب الفتح عربستان و الجیش قطر با ۵ امتیاز در صدر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا جای گرفت.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.