×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
طرح توسعه میهمانسرای جهانگردی سیرجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش“سیرجان خبر” محسن قریب در حاشیه افتتاح طرح توسعه میهمانسرای جهانگردی سیرجان، اظهار کرد: امسال امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برای احداث هتل‌های جدید، مجموعه‌های پذیرایی و مجموعه‌های تفریحی و سرگرمی در مجاور میهمانسراهای تحت پوشش مهیا شده است.

وی افزود: این کار در راستای حمایت از سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند در طرح‌های ایرانگردی و جهانگردی مشارکت کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی کشور تصریح کرد: سرمایه‌گذاران علاقمند می‌توانند در این طرح‌ها مشارکت کنند تا طرح‌های توسعه شتاب بیشتری یابد.

قریب با بیان اینکه واحد جهانگردی شهرستان سیرجان یک واحد نمونه و موفق است که ضریب اشغال خوبی هم داشته، گفت: به طور قطع طرح توسعه این واحد ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری  ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بزرگ‌ترین زنجیره هتلی کشور است که در حال حاضر دارای ۶۴ مجموعه اقامتی مشتمل بر ۲ هزار اتاق است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی شرایط کشور را در زمینه افزایش حجم گردشگری روبه رشد عنوان کرد و گفت: باید مناسب با این رشد، مراکز اقامتی توسعه داشته باشد.

قریب با تاکید بر اینکه سیرجان نیازمند توسعه است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی می‌توانند در این طرح‌ها مشارکت کرده و در توسعه جهانگردی کشور سهم بسزایی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.