×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
طرح جامع معدن گل گهر تصویب شد

به گزارش“سیرجان خبر” مهدی کرباسیان – رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران – در حاشیه بازدید از مجتمع های صنعتی و معدنی شهرستان سیرجان اظهار کرد: معدن گل گهر رقیبی قدرتمند برای عسلویه در بعد صنعتی است و دولت به معادن اقبال بیشتری نشان می دهد و در راستای ایمیدرو کشف معادن یک حالت جهشی دارد و با توجه به محدودیت معادن موجود، کار اکتشافی ۶۸ هزار کیلومتر مربع را در دستور کار خود قرار داده است.

کرباسیان با اشاره به پر اهمیت بودن سرمایه گذاری در توسعه اجتماعی اظهار کرد: این جزو وظایف ذاتی هر سرمایه گذاری است که به اطراف خود توجه کند و درصدی از سرمایه گذاری خود را در توسعه اجتماعی هزینه کند.

وی عنوان کرد: یکی از بندهای حسابداری و در سر فصل این بند سرمایه گذاری های اجتماعی است که نباید آن را هزینه اعلام کرد.

مدیر عامل ایمیدرو توجه به محیط زیست و مشارکت در پروژه های اجتماعی مثل بیمارستان را مهم عنوان کرد و خطاب به مدیران گل گهر سیرجان گفت: همزمان با اجرای پروژه ها توجه به محیط زیست را فراموش نکنید و با کاشت گل و گیاه محیط خشن معدن را به محیطی امن و آرام تبدیل نمایید.

در این دیدار محمد جلال مأب – مدیر مجتمع معدنی صنعتی گل گهر – گفت: متخصصان گل گهر توانسته به خوبی به وظیفه خود در توسعه منطقه عمل کند و توانسته در میان صنایع و معادن کشور صاحب جایگاه ویژه ای باشد.

وی از تدوین طرح جامع معدن گل گهر خبر داد و افزود: جهت برنامه ریزی دقیق و استخراج اصولی و توسعه کارشناسی منطقه گل گهر، طرح جامع گل گهر توسط یک شرکت ایرانی و مشاوره یک شرکت ایتالیایی تدوین شده است که پیرامون این طرح توسط شرکت مجری توضیحاتی ارائه خواهد شد.

جلال مأب گفت: تهیه طرح جامع گل گهر باعث شده این مجتمع معدنی صنعتی بتواند از سایر معادن و مراکز صنعتی یک گام به جلو باشد که امروز به نوعی روز تصویب ابلاغ و اجرای طرح جامع گل گهر نیز محسوب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.