×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
طرز فکر حاکم بر رفتار و گفتار هاشمی با بیانات رهبر همخوانی ندارد/ رهبری بارها کلمه فتنه را درسال ۸۸ به کار بردند اما هاشمی هیچگاه از این لفظ استفاده نکرد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از ناب نیوز،حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در خصوص موضع گیری های اخیر خاندان هاشمی رفسنجانی گفت: متاسفانه گاهی طرز فکر حاکم بر گفتار و رفتار هاشمی رفسنجانی با بیانات رهبر معظم انقلاب همخوانی ندارد.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) تصریح کرد: در فتنه ۸۸ نیز شاهد حمایت وی از فتنه گران بودیم و حتی در نماز جمعه نیز به صراحت اعلام کرد که از آنها حمایت کرده و حرف آنها را می زند، حال در برخورد با تخلفات فرزندان و حکم صادر شده برای آنها به جای استقبال از حکم، از متخلف حمایت کرده و برای رفتن به زندان هم بدرقه می کند.

وی اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی قبلا خدمات بسیاری برای نظام انجام داده اما کاش همانطور که در زبان بیان می کند که بهتر از رهبرفرزانه انقلاب برای اداره کشور سراغ نداریم، در عمل نیز آنچه به آنچه رهبری بیان می کند اعتقاد داشت.

طیبی فر عنوان کرد: وقتی به جریان فتنه ۸۸ نگاه می کنیم، رهبر مرتبا کلمه فتنه را بکار برده اما هاشمی رفسنجانی حتی یک بار از این لفظ استفاده نکرده است.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند زمینه ای فراهم کند که همه در صراط انقلاب حرکت کنند و با حفظ سابقه و گذشته خود، به رهبر معظم انقلاب برای انجام وظایف در زمان غیبت کمک دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.