×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
طلابیگی مدیر آموزش و پرورش سیرجان شد

به گزارش خبرنگار سیاسی “سیرجان خبر” ، مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان با حضور مسئولین شهرستان، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس سازمان دانش آموزی استان در محل سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سعیدی، مدیر اسبق آموزش پرورش سیرجان اظهار داشت: خداوند به من توفیق داده سی سال در این ارگان باشم، انشاالله که تا اینجا وظیفه سنگینی که داشتند جامع عمل بپوشند کار ما دبیر ها از پنج سالگی شروع میشود سی سال در این ارگان خدمت کردم که بیست سال سابقه مدیریتی بوده است.

سعیدی گفت: کلمه فرهنگی را هم اصلا قبول ندارم وتودیع هم نداریم ما تا آخرین لحظه که زنده باشیم کار میکنیم. ما در سال گذشته مدیریت بحرانی بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم اما گاهی میگویند شعار است در سال های قبل شرایط برای ما بسیارسخت بود مسئله تحریم ها و سند چشم انداز تحول بنیادین آموزش پرورش که ۱۷۶ کلاس درس بود، این کلاس ها صندلی کتاب تخته کامپیوتر می خواستند، بچه های ما ورزش تخصصی نداشتند ما سالن ورزشی افتتاح کردیم رقم های ۱۰میلیونی بیست میلیونی برای شنا خرج کردیم. آقایان اصلاح طلب واصول گرا، آموزش پرورش جای مسائل سیاسی نیست، اینجا علم، تلاش فرهنگ می خواهد ما باید مشکلاتمان را اصولی حل کنیم نه جناحی آموزش وپرورش پول میخواد مقام معظم رهبری در اجلاس مدیران کشور گفتند: همه باید بیایند به کمک آموزش وپرورش انشاء الله که آقای طلابیگی به خوبی در این سمت موفق باشند.

در ادامه این مراسم معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله) امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند، در این جمله چند کلمه اساسی است: اول جهاد، شاید بد نباشه یک یادآوری به خودم و همه عزیزمان کنم که برگردیم به سالهای اول انقلاب به هر حال شرایط اول انقلاب و آن روحیه ای در آغاز انقلاب و خصوصا دوران جنگ بر افراد حاکم بود.  خدا رحمت کند همه عزیزانی که به درجه رفیع شهادت رسیدند همه آن ها کسانی بودند که مستحق شهادت بودند، چون آن ها از مرحله زمینی جدا شده بودند همه رفتارشان خوب بود.

به گزارش“سیرجان خبر”، در پایان این مراسم نیز  از زحمات حمید سعیدی مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان سیرجان قدر دانی شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.